.

Beantwoord

Waarom kan ik nog geen Simyo Compleet activeren?

  • 5 May 2018
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

Badge
Ik ben verhuist, en ik heb sinds 2 mei KPN als provider. Op mijn Simyo krijg ik alleen nog steeds de melding dat ik hier niet voor in aanmerking kom.

zowel Simyo als KPN staan op hetzelfde adres aangemeld.
icon

Beste antwoord door Els 7 May 2018, 11:58

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Backhandx,

Ik denk dat het even wat verwerkingstijd nodig heeft.
Een moderator zal dit verder afhandelen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Backhandx,

Wat leuk dat je nu ook gebruik maakt van Vast Internet via KPN! Dan kun je zeker kiezen voor Simyo Compleet! Natuurlijk zou het wel fijn zijn als je die optie kunt aanzetten zodra je er gebruik van kan maken.

Het verwerken van deze gegevens kan ongeveer drie werkdagen duren, KPN moet namelijk wel nog verwerken dat je bij Simyo en KPN klant bent. Houd er wel rekening mee dat als je adres net iets anders is ingevoerd bij Simyo dan bij KPN, je nog niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Controleer dus nog even goed of je adres, postcode en woonplaats precies hetzelfde staan ingevuld op Mijn Simyo als bij KPN. Staat dit helemaal goed? Dan raad ik je aan vandaag nog even af te wachten tot de verwerkingstijd voorbij is. Vanaf uiterlijk morgen zou je op Mijn Simyo de optie voor Simyo Compleet moeten zien staan.

Houd je ons op de hoogte?

@ Franswon, bedankt voor je reactie. Er is inderdaad een verwerkingstijd voor de systemen gekoppeld zijn. :)

Groetjes,
Els
Badge
Aha de verwerkingstijd wist ik niet!

Beide bedankt voor de reacties.
ik zal laten weten wanneer ik wel simyo compleet heb.
De adressen zijn precies hetzelfde want ik heb de tabbladen naast elkaar gehouden.

Groetjes,
Backhandx
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Backhandx,

Graag gedaan! Heb je inmiddels nog geprobeerd om via Mijn Simyo de optie voor Simyo Compleet te activeren?

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +6
Houd er alleen rekening mee dat na activeren de dubbele bundels niet direct ingaan, dit gebeurt pas de eerste van de volgende maand😉
Reputatie 6
Badge +4
Hi Backhandx,

We wachten het even af, laat je het weten wanneer het gelukt is? 🙂 In je gegevens zie ik in ieder geval dat je het nu aan zou moeten kunnen zetten in Mijn Simyo.

Goeie toevoeging Ron H, bedankt!

Groetjes,
Thomas
Badge
Beste allemaal, vandaag heb ik tijd gehad om nog even te controleren. Bedankt voor alle info. Volgende maand gaan de bundels in.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Backhandx,

Namens iedereen in dit topic hartstikke graag gedaan 🙂 Geniet van de dubbele bundels! Mocht je nog meer vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Niels

Reageer