.

Beantwoord

Waarom kan ik niets plaatsen op het forum?

  • 13 May 2015
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ik probeerde te reageren op het antwoord op een vraag die ik eerder gesteld heb, maar dat lukt nog steeds niet. Ik heb al vanaf de eerste dag problemen met het forum. Als ik lang genoeg blijf proberen lukt het wel een keer, maar nu heb ik al vier keer geprobeerd een reactie te plaatsen en dat gebeurt nog steeds niet. Na de eerste keer heb ik uitgelogd en weer opnieuw ingelogd omdat ik dacht dat het daar misschien aan kon liggen, maar ook de tweede poging mislukte. En de derde en de vierde ook. Nu probeer ik het met een hele nieuwe vraag, ben benieuwd of het nu wel gaat.
icon

Beste antwoord door Tiury 15 May 2015, 14:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Er zijn door het hele land internet problemen. Ik kon net niet eens de pagina openen.
http://tweakers.net/nieuws/103067/internetknooppunt-ams-ix-kampt-met-uitval.html
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Alouette,

Wat vervelend dat het niet lukt om een reactie te plaatsen. Dit is de eerste keer dat het bij ons wordt gemeld, dus het is belangrijk dat we eerst even checken hoe jij op ons forum komt. Kun je antwoord geven op de onderstaande vragen?

- Welke browser gebruik je?
- Op wat voor apparaat kom je op het Simyo forum?
- Heb je de cookies van www.simyo.nl en forum.simyo.nl al verwijderd?
- Maakte het bovenstaande verschil?
- Wanneer heb je dit precies?

Ik hoor het graag van je, want we willen natuurlijk dat iedereen lekker zijn gang kan gaan op het forum en zoveel kan plaatsen als hij of zij wil.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje!
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Tiury,
Ik heb een Mac en surf met Safari. Ik heb zojuist de cookies verwijderd, alleen van forum.simyo.nl kan ik ze niet vinden. Het vreemde is dat het soms niet lukt, dan nog een keer niet en dan plotseling wel. Dit is mijn eerste poging na verwijderen van de cookies, ben benieuwd of het nu wel lukt.
Reputatie 2
Badge +2
Ja, eerste keer raak!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Alouette,

Super fijn om te horen dat dat de oplossing is 😃 Dankjewel dat je het aan ons doorgeeft.

Reageer