.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de Mijn Simyo app?

  • 18 May 2019
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

ik tik mijn 06nr in en mijn gekregen wachtwoordendruk op inloggen, dan vraagt hij een 5cijferige inlogcode in te toetsen,dan vraagt hij aanmelden:maak je profiel persoonlijker en danverbindoing verbroken en ed melding: Mijn Simyo is gestoopt.Dan kan ik weer van voren beginnen.6 keer geprobeerd , mn06nr nu uit het hoofd geleerd.... maar ik kom niet verder.Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Kevin 20 May 2019, 13:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi 24355,

Welkom op het Simyo forum!

Wat gek dat je niet kunt inloggen in de Mijn Simyo app. Zou je eens willen proberen de app helemaal te verwijderen en deze opnieuw willen installeren? Mogelijke problemen van de app zijn dan opgelost. Kun je met het wachtwoord wel gewoon inloggen op Mijn Simyo via de browser?

Ik hoor het graag of het uiteindelijk gelukt is! :)

Groetjes,

Kevin
ik tik mijn 06nr in en mijn gekregen wachtwoordendruk op inloggen, dan vraagt hij een 5cijferige inlogcode in te toetsen,dan vraagt hij aanmelden:maak je profiel persoonlijker en dan verbinding verbroken en de melding: Mijn Simyo is gestopt.Dan kan ik weer van voren beginnen.6 keer geprobeerd , mn06nr nu uit het hoofd geleerd.... maar ik kom niet verder. Wat doe ik verkeerd?

Wat moet je doen in het schermpje :maak je profiel persoonlijker?
Hier gaat hij op zwart .
App opnieuw geinstaleerd maar geen verschil. Wel in te loggen op mijn simyo via laptop.
het is wel een oud toestel. misschien dat de oorzaak?
samsung GT-S6310N
android 4.1.2
Reputatie 5
Badge +4
Hoi 24355,

Goed dat je dit aangeeft. Dit is inderdaad de oorzaak! Helaas werkt de Mijn Simyo app niet bij Android 4.3 en lager.

Een goede oplossing zou hiervoor zijn om via de browser van je toestel naar Mijn Simyo te gaan. Als je vervolgens rechtsboven klikt op de instellingen van je browser dan kun je deze pagina toevoegen aan je startscherm. Je hebt dan een snelkoppeling gemaakt naar deze site. Je hebt dan de app dus niet meer nodig.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes,

Kevin

Reageer