.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de app vanuit Schotland?

  • 23 October 2019
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb zojuist hier in Schotland de Mijn Simyo app opnieuw geïnstalleerd op een Android telefoon (deze was teruggezet naar de fabrieksinstellingen dus een schone lei) maar het inloggen met mijn gebruikelijke inloggegevens lukt niet (“Je hebt geen internet” zegt de app, wat niet klopt want ik heb WiFi). Nu meen ik me te herinneren dat voor het activeren van een nieuwe simkaart een verbinding met het Nederlandse KPN netwerk is vereist, geldt dit ook als je voor het eerst wilt inloggen via de Mijn Simyo app?

icon

Beste antwoord door Daisy 25 October 2019, 12:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Scotsman, 

Wat irritant dat je niet kunt inloggen op onze app! :confused:

Bij mijn weten maakt het niet uit waar ter wereld je voor het eerst inlogt. Als je internet hebt, dan zou je moeten kunnen inloggen. 

Wat voor toestel heb je precies? En op welke versie van Android zit je momenteel? 

Groetjes,
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Het is een Alcatel Onetouch Pop D1 (4018X) waar Kitkat 4.4.2 op draait.

Het gekke is dat voor de reset het geen enkel probleem was om met de Simyo app in te loggen. Maar met de opnieuw gedownloade app lukt het niet, zie screenshot. Maar het is geen groot probleem, op mijn iPhone werkt de app naar behoren. Ik kan het opnieuw proberen als ik weer in Nederland ben. Maar het blijft vreemd!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Scotsman,

 

Ik lees meteen waarom je de app niet meer kan gebruiken, die nieuwste versie van de app werkt niet optimaal bij toestellen met een android versie van 5.0 of lager. De melding die je krijgt klopt niet helemaal bij het probleem. "Je hebt geen internet" klopt dus niet maar het klopt wel dat de app niet werkt op jouw toestel. Je zou wel kunnen inloggen op de website op je telefoon en daar alsnog alles te bekijken.

 

Excuses voor het ongemak!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

OK, bedankt voor de uitleg. Helaas is android 4.4.2 het hoogst haalbare voor dit ‘cheap and cheerful’ telefoontje. Zoals gezegd geen onoverkomelijk probleem dat de app daar niet op werkt want op mijn iPhone werkt het prima. En zoals je zegt is er altijd nog de website.

Greetings from Bonnie Scotland! 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Scotsman! 

 

Ai, jammer! Er zit niets anders op, dan! 

 

Groetjes,

Jihane

Reageer