.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen?

  • 6 April 2019
  • 5 reacties
  • 391 Bekeken

Badge
Ben al jaren client bij jullie. Mijn telefoonnummer is 06XXXXXXXX.kan wel inloggen
maar krijg dan te zien dat ik niet geregistreed ben.Heb een hyuwei Y6 2018 een nieuwe telefoon.Hoe kunnen we dit oplossen.
icon

Beste antwoord door Jihane 8 April 2019, 15:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik ben meer benieuwd waar u wederom een mobiel nummer plaatst?

Er is al vaak gezegd dat dit niet is toegestaan, Simyo kan zie wie u bent aan de hand van uw inlog.

Hier, Hier, Hier en Hier.

Dat het u gezegd wordt is ter bescherming van uw privacy.
Reputatie 7
Badge +6
Wat erg dit...... oké zeg maar waar de camera hangt🤣
Ben al jaren client bij jullie. Mijn telefoonnummer is +31xxxx08.kan wel inloggen
maar krijg dan te zien dat ik niet geregistreed ben.Heb een hyuwei Y6 2018 een nieuwe telefoon.Hoe kunnen we dit oplossen.

We kunnen dat niet, aangezien je onze welgemeende adviezen niet ter harte neemt.
Wat erg dit...... oké zeg maar waar de camera hangt🤣
Helaas mag dit niet gezegd worden.....
Beroepsgeheim.😉😁
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ivonne,

Wat merkwaardig dat je niet meer goed kunt inloggen! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je gewoon actief bent. Als je dus inlogt op Mijn Simyo met je telefoonnummer en je wachtwoord, hoor je binnen te komen. Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kun je altijd klikken op 'Wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Wat voor melding krijg je precies te zien?

@ Ray, Ron en Friesian, haha, bedankt voor het reageren ;)

Groetjes,
Jihane

Reageer