.

Beantwoord

Waarom kan ik na het beëindigen van het abonnement niet meer inloggen op Mijn Simyo?

  • 14 November 2017
  • 12 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 7
Sinds gisteren is mijn vrouw overgegaan naar Vodafone met nummerbehoud. Dit ondanks de uitstekende service van Simyo, maar bij Vodafone/Ziggo krijg je naast de dubbele data, waardoor de prijzen bijna gelijk liggen, ook nog een zenderpakket van Ziggo er gratis bij.

Maar dit terzijde. Omdat mijn vrouw dus sinds 13/11 weg is bij Simyo kunnen we ook niet meer haar Mijn Simyo in om de laatste factuur te kunnen zien, waarvan we vandaag 14/11 een melding kregen dat deze klaar staat in haar Mijn Simyo.

Maar hoe komen we daar? Hoe kunnen we de laatste factuur inzien? En de 'eindafrekening' volgende maand?
icon

Beste antwoord door Els 15 November 2017, 12:10

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Rico,


Ik denk dat een moderator deze met alle plezier via email opstuurt!
Reputatie 7
Weet ik uiteraard @franswon, maar dit is wel een van de weinige schoonheidsfoutjes bij Simyo.....
Reputatie 5
Badge +5
Hoi RicoK,

Jammer dat je vrouw is overgestapt, uiteraard moet je kiezen voor een abonnement dat het beste bij de wensen past. :)

Wel super onhandig dat je een e-mail krijgt over de nieuwe factuur, terwijl je niet meer kunt inloggen in Mijn Simyo. Momenteel is het na het beëindigen van een aansluiting inderdaad niet meer mogelijk om in te loggen. We zijn bezig om dit te veranderen, zodat oud-klanten alsnog de facturen kunnen bekijken na het beëindigen van hun aansluiting. Wanneer dit precies zal gebeuren is helaas nog niet bekend, maar uiteraard goed dat je het aangeeft! :)

Zou je mij in een privéberichtje het 06-nummer, de postcode en het huisnummer van je vrouw willen sturen? Dan ga ik deze factuur per e-mail toesturen, goed?

@ franswon, uiteraard doen we dat met plezier! 😉

Groetjes,
Els
Reputatie 7
@Els Bedankt. PB gezonden.
Reputatie 5
Badge +9
Super! Zodra ze er weer is (morgen) zal ze je PB beantwoorden!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
@Caspar hoeft niet meer hoor. Els had dit direct en adequaat opgepakt en opgelost.
Reputatie 6
Badge +7
Dat is mooi om te horen, RicoK! 😄

Alvast een fijn weekend toegewenst.

Groetjes,
Asma
Wel super onhandig dat je een e-mail krijgt over de nieuwe factuur, terwijl je niet meer kunt inloggen in Mijn Simyo. Momenteel is het na het beëindigen van een aansluiting inderdaad niet meer mogelijk om in te loggen. We zijn bezig om dit te veranderen, zodat oud-klanten alsnog de facturen kunnen bekijken na het beëindigen van hun aansluiting. Wanneer dit precies zal gebeuren is helaas nog niet bekend, maar uiteraard goed dat je het aangeeft!

Nog steeds is het niet mogelijk om na het beëindigen van je abonnement in te loggen in jouw account terwijl dit wel expliciet vermeld staat in de mail die je ontvangt van Simyo.
Beste Simyo pas de tekst van de mail aan of zorg er voor dat er ingelogd kan worden.

Otto
Reputatie 6
Badge +5
Hi Otto S,

Leuk om je na een tijdje weer terug te zien op het Simyo Forum!

Het klopt inderdaad dat inloggen nog steeds niet kan na het opzeggen van je Simyo abonnement. Ik weet dat we bezig met dit oplossen, ofwel de inhoud van de email aanpassen. Bedankt voor het melden! Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag :)

Groetjes,
Niels

6 jaar geleden schreef Els van Simyo:
“Momenteel is het na het beëindigen van een aansluiting inderdaad niet meer mogelijk om in te loggen. We zijn bezig om dit te veranderen, zodat oud-klanten alsnog de facturen kunnen bekijken na het beëindigen van hun aansluiting. Wanneer dit precies zal gebeuren is helaas nog niet bekend, maar uiteraard goed dat je het aangeeft!”

Ik heb meerdere abonnementen bij Simyo en ben daar blij mee. Er is echter 1 abonnement overtollig geworden en heb dat opgezegd. En inderdaad, ik kan ook anno 2024 niet meer inloggen en dus kan ik de laatste factuur niet meer downloaden. Die heb je toch echt nodig. Omdat het innen wel is gelukt, ontvang ik ook graag de bijbehorende factuur. Kunnen jullie die e-mailen?

 

Mvg,

Reputatie 7

@PVW Oei, dat is wel heel erg onvoorzichtig wat je daar doet.

Dit is een openbaar forum, waarop je dan nu dus je telefoonnummer en adres laat zien! Je hebt enkele uren de tijd om je bericht nog te bewerken. Maak hier gebruik van en verwijder je privacy gevoelige informatie.

Een mod zal je bericht oppakken en je verzoeken haar een prive bericht te sturen.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @PVW,

Bedankt voor je bericht.

Je kunt mij gerust een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens. Ik zal je je factuur dan versturen per e-mail. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer