Beantwoord: Waarom kan ik mijn Vriendendeallink niet gebruiken?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten thelamb heeft ontvangen van andere leden.

thelamb auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1
IJsbreker

IJsbreker

16 februari 2017, 13:02

Hallo,

Ik probeer een vriendin uit te nodigen om lid te worden van Simyo. Mijn VriendenDeal link bevat echter niets persoonlijks (het is gewoon de bestellen link met een #je aan het eind (zie screenshot)). Ik ben gewoon ingelogd.

Ik neem aan dat dit een foutje op de website is. Kan iemand van jullie hier naar kijken?

Alvast bedankt,

Christiaan Schade
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Thelamb,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat jij die code niet te zien krijgt! Zoals Franswon zegt, zou je na het hekje jouw persoonlijke code moeten kunnen zien en delen. Ik zal bij de web developers navraag doen hierover, omdat dit niet de bedoeling is. Maar voor jou heb ik een andere oplossing; jij kunt je vriendin gewoon een bestelling laten plaatsen. Zodra zij dan een simkaart heeft, kun je zowel haar telefoonnummer als jouw telefoonnummer via een privébericht naar mij doorsturen òf mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan gaan wij dat Vriendendealtegoed gewoon persoonlijk koppelen aan jullie aansluitingen.

Dit komt dus zeker op zijn pootjes terecht. Vind je dat een goede oplossing voor nu?

@ Franswon, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Bekijk originele reactie

1 Bijlage

  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten franswon heeft ontvangen van andere leden.

    franswon
    Forum expert
    Reacties: 4299 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    16 februari 2017, 13:47

    Hoi Christiaan,

    Achter het hekje horen nog een paar tekens te staan, die bevatten jouw gegevens in een speciale code.

    Probeer het eventueel met een andere browser.

    Laat je even weten of het gelukt is?
    Frans, ik help graag anderen als vrijwilliger, maar ik werk niet bij of voor Simyo ! Nil Volentibus Arduum
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten thelamb heeft ontvangen van andere leden.

    thelamb auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 1
    IJsbreker

    IJsbreker

    16 februari 2017, 13:50

    franswon schreef:


    Achter het hekje horen nog een paar tekens te staan, die bevatten jouw gegevens in een speciale code.



    Precies. Die persoonlijke code mis ik dus. Heb al verschillende browsers geprobeerd en ook via de telefoon maar ik blijf een link zien zonder persoonlijke code.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten franswon heeft ontvangen van andere leden.

    franswon
    Forum expert
    Reacties: 4299 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Meedenker

    Meedenker

    Gangmaker

    Gangmaker

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    16 februari 2017, 14:03

    Bij mij staat de code wel achter het hekje. Met IE en mobiel. Waarom dit bij jou niet zo is.... Geen idee.
    Frans, ik help graag anderen als vrijwilliger, maar ik werk niet bij of voor Simyo ! Nil Volentibus Arduum
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

    JihaneJihane antwoord
    Moderator
    Reacties: 2528 Sim Only iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    iOS expert

    iOS expert

    Gangmaker

    Gangmaker

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    17 februari 2017, 09:36

    Hoi Thelamb,

    Welkom op het Simyo Forum!

    Wat gek dat jij die code niet te zien krijgt! Zoals Franswon zegt, zou je na het hekje jouw persoonlijke code moeten kunnen zien en delen. Ik zal bij de web developers navraag doen hierover, omdat dit niet de bedoeling is. Maar voor jou heb ik een andere oplossing; jij kunt je vriendin gewoon een bestelling laten plaatsen. Zodra zij dan een simkaart heeft, kun je zowel haar telefoonnummer als jouw telefoonnummer via een privébericht naar mij doorsturen òf mailen naar klantenservice@simyo.nl. Dan gaan wij dat Vriendendealtegoed gewoon persoonlijk koppelen aan jullie aansluitingen.

    Dit komt dus zeker op zijn pootjes terecht. Vind je dat een goede oplossing voor nu?

    @ Franswon, dankjewel voor je reactie!

    Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jaappp heeft ontvangen van andere leden.

    Jaappp
    Startend Simyaan
    Reacties: 9
    IJsbreker

    IJsbreker

    18 februari 2017, 09:20

    Hallo,

    Ik heb hetzelfde probleem op Mac OS met Safari en Google Chrome: geen code na de #. Ik zie enkel deze link:

    https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#

    Ook als ik die link deel via email staat in die email geen persoonlijke code.

    Ik heb ook de link proberen te personaliseren, in de hoop dat het met mijn naam wel weergegeven zou worden. Maar dat werkt ook niet: nog steeds niks achter de #.

    Ook via de iOS app werkt het niet.

    Suggesties? Prima als ik de komende dagen het nieuwe simyo nummer van mijn vriendin door zou kunnen geven (want ik ga voor haar dus een account/telefoonnummer aanmaken).

    Groeten,
    Jaap

    @Jihane : Is het beter voor jullie administratie als ik een nieuwe vraag over hetzelfde probleem start of is het goed genoeg dat ik deze dus hier voorleg?
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten nataschabertels heeft ontvangen van andere leden.

    nataschabertels
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    18 februari 2017, 18:19

    Ook ik krijg geen persoonlijke code na de #. En ik wil wel graag een simkaartje bij jullie bestellen...
    @Jihane; ik mag het ook via de mail oplossen mbt vergoeding van de vriendendeal?!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

    SamanthaSamantha
    Moderator
    Reacties: 1637 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Meedenker

    Meedenker

    Android expert

    Android expert

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    IJsbreker

    IJsbreker

    20 februari 2017, 15:49

    Hoi Jaappp en nataschabertels,

    Wat jammer dat jullie ook geen persoonlijke codes achter de link krijgen. Jullie kunnen allebei een bestelling plaatsen via onze website. Als je vervolgens jouw 06-nummer en het 06-nummer van diegene die je hebt aangemeld naar mij stuurt in een privébericht, dan zorg ik ervoor dat jullie alsnog de korting krijgen. Je kunt dit natuurlijk ook mailen naar klantenservice@simyo.nl als je dat liever hebt. Helemaal geen probleem.

    Vinden jullie dit een goede oplossing?

    Groetjes,
    Samantha

    @Jaappp, Het is helemaal prima dat je hier een apart topic voor hebt aangemaakt. Hier heb ik je daarstraks al in geholpen. Voor in de toekomst is het het makkelijkst om te kiezen om in een al bestaand topic te reageren, of een nieuw topic te beginnen. Onze voorkeur gaat uit naar een nieuw topic, maar dit is ook prima :)
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie