Beantwoord

Waarom kan ik mijn verbruik niet inzien?

  • 7 maart 2019
  • 2 reacties
  • 324 Bekeken

ik kan sinds vrijdag 1-02 mijn verbruikgegevens niet raadplegen
icon

Beste antwoord door Groentjuh 7 maart 2019, 15:40

Kun je uitleggen wat je doet en waar je vast loopt. Probeer je het met de Simyo app of via Mijn Simyo? Zie je ergens foutmeldingen? Zo ja, welke?
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je uitleggen wat je doet en waar je vast loopt. Probeer je het met de Simyo app of via Mijn Simyo? Zie je ergens foutmeldingen? Zo ja, welke?
Reputatie 7
Badge +10
Hi 210104lp,

Wat stom dat het niet lukt om je verbruik in te zien! Dat is natuurlijk wel een belangrijke functie op Mijn Simyo. Net zoals Groentjuh vraag ik me ook af waar je precies tegenaan loopt. Lukt het om in te loggen? Als je eenmaal ingelogd bent, dan kun je klikken op 'Verbruik' om je verbruik in te zien.

Laat je ons weten wat er precies aan de hand is?

@ Groentjuh, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer