.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn telefoon niet ontgrendelen?

  • 27 December 2017
  • 3 reacties
  • 2067 Bekeken

Bij het invoeren van mijn pincode geeft hij tot 15 keer aan dat deze onjuist is en ik kan niet naar pukcode hij blijft maar zeggen doe het opnieuw. Zeer vreemd en ik kan mijn telefoon niet gebruiken. ik heb op mijn simyo de pincode gecontroleerd en het is dezelfde die ik invoer.
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 December 2017, 11:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Volgens mij gaat het niet om een verkeerde sim pincode maar een verkeerde pincode schermvergrendeling. Je kunt tot 3x de verkeerde sim pincode intoetsen daarna volgt de pukcode.
in mijn geval heb ik het 30 keer geprobeerd maar kreeg continue de kans om te ontgrendelen na 20 seconden.. Mijn telefoon was totaal leeg en opnieuw opgeladen en de pincode was niet voor simyo maar voor mijn toestel vergrendeling van Htc vandaar dat het niet lukte. Klantenservice gebeld en die gaf de oplossing. dank je wel klantenservice van Simyo en een prettig nieuwjaar.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stuur,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat je je toestel niet in kwam. Zoals Friesian al dacht ging het dus om je toestelcode, en niet je pincode. Goed dat je hebt gebeld naar de klantenservice en mooi dat alles is goed gekomen.

Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden!

Ik wens jou ook een prettig nieuwjaar en de beste wensen voor 2018!

Groetjes,
Caspar

@Friesian bedankt voor je hulp.

Reageer