.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn nieuwe simkaart niet activeren?

  • 30 December 2018
  • 9 reacties
  • 622 Bekeken

Badge
we willen de nieuwe simkaart aanmelden, maar met de code die ik heb opgestuurd gekregen kan ik niet inloggen in Mijn Simyo, juist daar waar ik de simkaart moet activeren.....grrrrr

wie kan mij helpen?

melding "je kunt je simkaart nog niet activeren"

daarnaast geeft de telefoon aan dat ik de simkaart moet unlocken, maar die code krijg ik alleen als ik de kaart heb geactiveerd....
icon

Beste antwoord door Jihane 31 December 2018, 16:25

Bekijk originele reactie

9 reacties

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/sim-kaart-code-42723#post191813

2 x dezelfde vraag is niet nodig..
Is de telefoon simlockvrij? Het lijkt van niet, dat is wel een vereiste.
Badge
de pincode van de nieuwe simkaart is niet bekend
heeft dat mogelijk iets te maken met eenniet simlockvrije telefoon?
de inlog op mijn Simyo werkt niet, daar kan ik toch de pincode downloaden of?
1) de pincode van de nieuwe simkaart is niet bekend
heeft dat mogelijk iets te maken met eenniet simlockvrije telefoon?
2) de inlog op mijn Simyo werkt niet, daar kan ik toch de pincode downloaden of?

1) Nee, de pincode en pukcode staan op deze pagina na activatie van de simkaart. Normaal gesproken zijn deze juist.
Controleer even het simkaart nummer op simkaart en Mijn Simyo.
2) Zie 1)
De simkaart hoor je niet te hoeven unlocken. Unlocken betekent dat er een lock, slotje van vorige provider, op de telefoon zit.

Je telefoon zal in dit geval geunlocked moeten worden en daarvoor zul je dan bij de vorige provider moeten zijn.
Badge
De inlog betreft een ander nummer dan waarmee ik nu ingelogd ben ☺️

de pincode daarvan zou op mijn simyo moeten staan waar ik de inlog via de mail van heb gekregen die het niet do

ook met de simkaart in een andere telefoon werkt hetniet

inmiddels wel aan de pukcode toe jammer genoeg
Verwijder even de telefoonnummers en simkaart nummers.


En ik ben niet jullie, ik ben ook een klant net als jij.

Een moderator, medewerker van Simyo meldt zich nog.
Badge
ik lees het net

thnx voor je hulp iig

je deed het anders best goed 👍🏽😬
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gekgezegd,

Welkom op het Forum!

Is het intussen gelukt? 🙂 Je hebt een wachtwoord ontvangen per mail. Als je die niet meer kunt vinden, kun je klikken op 'Wachtwoord vergeten?', zodat je een nieuwe e-mail krijgt met een wachtwoord. Ik wil je graag verder helpen, maar omdat het niet om je forumaccount-nummer gaat, kan ik de aansluiting er niet bij pakken. Mocht het dus niet lukken, wil je me dan per privébericht het juiste nummer toesturen? Dan ga ik voor je aan de slag.

Fijne jaarwisseling!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge
inmiddels gelukt, er zat iets fout bij Mijn Simyo
dit is hersteld en inmiddels is het inloggen en daarna activeren van simkaart gelukt

bedankt voor de diverse reacties
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gekgezegd,

Ah, fijn om te horen dat het intussen opgelost is! :)

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer