.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn betalingen niet downloaden?

  • 3 March 2019
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

Beste Simyo,

Helaas kan ik de factuur niet openen op de factuurtegel. Kunnen jullie de factuur toesturen via de mail?
icon

Beste antwoord door Jihane 4 March 2019, 19:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Krijg je een foutmelding? Waarmee wil je hem openen? Welke tegel heb je het precies over?

Net zelf getest met de laatste die beschikbaar is (januari) en dat werkt gewoon.
Als ik bij verbruik kijk dan kan ik normaal de factuur aanklikken maar hier staat nu niks.
Sorry ik bedoel bij betalingen.
Ah je heb prepaid begrijp ik. Ja, dan zal een moderator je moeten helpen. Misschien vandaag nog, anders morgen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marl,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je aan de bel trekt! Er is momenteel een bug waardoor het voor Prepaid klanten even niet lukt om betalingsbewijzen te downloaden. Mijn excuses daarvoor! Ik kan ze gelukkig per mail wel naar je toesturen. Wil je mij een privébericht sturen waarin je vermeldt welke betalingen je wil hebben? Gaat het om de laatste betaling, of meerdere?

Ik hoor graag van je!

@ Ray, dankjewel voor je reacties! :)

Groetjes,
Jihane

Reageer