.

Beantwoord

Waarom kan ik in de Simyo app niet twee simkaarten toevoegen?

  • 14 September 2017
  • 7 reacties
  • 214 Bekeken

Waarom kan ik in de Simyo app niet twee simkaarten toevoegen. Ik heb namelijk 2 sims omdat ik 2 zonen heb. En ik wil graag dit vanuit de app kunnen opwaarderen voor de boy’s.
icon

Beste antwoord door franswon 14 September 2017, 13:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Kayden den Boer,

Het is eenvoudig om op de app nieuwe gebruikers toe te voegen.
Log uit van de app maar sluit deze niet af
Klik rechtsboven op het oranje rondje met het plusteken. Nu kan je een nieuwe gebruiker toevoegen.
Log weer uit en herhaal bovenstaande.
Wil je een standaard gebruiker kies dan voor onthouden en log in.
Wil je veranderen log dan uit en log met het andere account in.

Succes.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kayden.den.Boer,

Welkom op 't forum :)

Ik snap heel goed dat je het makkelijk voor jezelf wilt maken om twee accounts in de app te hebben. Gelukkig is dat ook mogelijk.

Heb je de instructies van franswon al opgevolgd? Is het daarmee gelukt?

Groetjes,
Caspar
Hallo Allemaal,

Nou ik weet niet zoveel, maar dit is toch absoluut niet gebruikers vriendelijk. Ja ik snap wanneer je uitlogt en je inlogt met de gegevens van de andere simkaart je dan die instellingen en verbruik dan kunt zien.
Maar het zou toch echt honderd keer makkelijker zijn dat je in 1 app meerdere simkaarten kunt toevoegen. Dat je dus niet hoeft uit te loggen en van 4 verschillende simkaarten alle nummers en wachtwoorden moet onthouden. Want 'NEE' ik kies niet voor onthoud wachtwoord.
Dus het antwoord op mijn vraag is : Nee het kan niet.
Reputatie 7
Badge +9
Het kan dus WEL, alleen niet op de manier zoals u wilt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi @Kayden.den.Boer,

Maar als je zomaar bij alle gegevens van alle nummers kan in de Mijn Simyo app, betekent dat dat iedereen zomaar toegang heeft met de telefoon in handen. En bijvoorbeeld meerdere mensen van dezelfde app op een toestel gebruik laten maken is dan ook geen optie meer. In ieder geval bedankt voor het sturen van je wensen en feedback, we gaan dit zeker meenemen! ;)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Ik zou hieraan willen toevoegen: niets meer aan doen! De Simyo app is wat mij betreft op deze wijze goed ingesteld.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt, RicoK! :D

Ik snap heel goed dat sommige klanten de App graag op een andere manier willen zien. Alleen kunnen bepaalde dingen gewoon weg niet vanwege de privacy van onze klant.

Groetjes,
Asma

Reageer