.

Beantwoord

Waarom kan ik het opzeggen niet vinden in het tabblad instellingen?

  • 15 November 2017
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Badge
Ik wil per direct mijn simyo abonnement opzeggen, ik vind echter de knop niet om dit te doen. Volgens Forum zou dit onder mijn instellingen staan, echter daar kan ik enkel mijn abonnement opzeggen.
icon

Beste antwoord door Caspar 15 November 2017, 17:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je kunt, als je niet meer vast zit aan een jaar contract, je abonnement opzeggen met inachtneming van een maand opzegtermijn. Dit doe je op je MijnSimyo pagina > instellingen > Abonnement.

Wil je jouw nummer meenemen naar een andere provider dan zeg je niet bij Simyo je abonnement op maar vraag je bij je nieuwe provider tijdens het bestellen ook nummerbehoud aan. De nieuwe provider neemt dan je nummer over en je abonnement word stopgezet.

Per direct kan dus niet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jcbsktrn123,

Wat jammer dat je een bepaalde knop niet kan vinden.

Begrijp ik het goed dat je je Mijn Simyo wilt opzeggen, maar wel je abonnement wilt behouden? Wanneer je een abonnement bij Simyo hebt, heb je automatisch een Mijn Simyo account. Pas als je weg bent bij Simyo, zal je Mijn Simyo account automatisch worden beëindigd.

Ik ben wel benieuwd waarom je je Mijn Simyo account, en niet je abonnement wilt opzeggen. Of wil je toch je abonnement opzeggen en lukt dat niet?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor het meedenken 🙂
Badge
Ik wil niet verder betalen aan Simyo, en ik kan de knop niet vinden onder abonnement. Erg irritant. Ik wil gewoon dat het stopt. Ik betaal vanaf vandaag niet meer. Als ik de instructies volg, dan slaat dat werkelijk nergens op. Het zou onder Instellignen, Abonnement moeten zijn, maar noppes.

Hoe zet ik het gewoonweg stop. Simpele vraag, ik hoef niet 20-keer vertelt te worden hoe erg jammer het toch is dat ik wil opzeggen.
Je hebt toch te maken met een een opzegtermijn of je dat nu wilt of niet. Tevens geef je ook niet aan of je jouw nummer wilt behouden. Want als jij bij Simyo opzegt zonder nummerbehoud bij een nieuwe provider dan raak je jouw huidige nummer kwijt.

Maar je zegt dat je de knop niet ziet?



Probeer het eens met deze link dan >> https://mijn.simyo.nl/opzeggen
Badge
Ik zie dus die link niet "Abonnement opzeggen" (zie screenshot). Ik heb sim only genomen, zonder jaarlijks abonnement, dus ik verwacht dat ik dat per maand (opzegtermijn) kan opzeggen.

Verder ben ik niet geïnteresseerd in nummer behoud.

Reputatie 6
Badge +5
Hi jcbsktrn123,

Het klopt inderdaad dat je abonnement maandelijks opzegbaar is. Wat vreemd dat je niet de mogelijkheid ziet om deze op te zeggen! Ik heb even het een en ander uitgezocht en een private message gestuurd. Zou je hier even op kunnen reageren? Alvast bedankt :)

Groetjes,
Niels

Reageer