.

Beantwoord

Waarom kan ik geen internetbundel activeren via de iPhone app?

  • 11 January 2017
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
Via de app opwaaarderen van internetbundel lukt sinds jan 17 niet meer! Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Ray 11 January 2017, 14:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Via je MijnSimyo pagina proberen. Er was een storing in de ios app van Simyo. Als jij een iPhone hebt dan is die nog niet opgelost denk ik dan maar 🙂
Badge
En dat klopt Thx!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi 2308,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat het niet lukte om je internetbundel te activeren. Zoals Raytje je vertelt, is er momenteel een bug die bestaat op de iPhone-versie van de Simyo App. Het is hierdoor niet mogelijk om internetbundels te activeren of om extra MB's bij te kopen (als je een abonnement hebt). We zijn er druk mee bezig en er zal gauw een update verschijnen om dit probleem op te lossen.

Tot die tijd kun je de internetbundels aanschaffen via Mijn Simyo op de computer 🙂 Ik ben blij dat je eruit bent gekomen zo.

Laat je het weten als je andere vragen hebt?

@ Raytje, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer