Beantwoord: Waarom kan ik geen internetbundel activeren via de iPhone app?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 2308 heeft ontvangen van andere leden.

2308 auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1
IJsbreker

IJsbreker

11 januari 2017, 14:05

Via de app opwaaarderen van internetbundel lukt sinds jan 17 niet meer! Wat nu ?
Gemarkeerd als antwoord

Via je MijnSimyo pagina proberen. Er was een storing in de ios app van Simyo. Als jij een iPhone hebt dan is die nog niet opgelost denk ik dan maar :)

Bekijk originele reactie
  • Ray antwoord
    Reacties: 5929 Sim Only Prepaid Android

    11 januari 2017, 14:38

    Via je MijnSimyo pagina proberen. Er was een storing in de ios app van Simyo. Als jij een iPhone hebt dan is die nog niet opgelost denk ik dan maar :)
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten 2308 heeft ontvangen van andere leden.

    2308 auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 1
    IJsbreker

    IJsbreker

    11 januari 2017, 14:49

    En dat klopt Thx!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

    JihaneJihane
    Moderator
    Reacties: 2528 Sim Only iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    iOS expert

    iOS expert

    Gangmaker

    Gangmaker

    IJsbreker

    IJsbreker

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Boomerang

    Boomerang

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    12 januari 2017, 10:24

    Hoi 2308,

    Welkom op het Simyo Forum!

    Wat vervelend dat het niet lukte om je internetbundel te activeren. Zoals Raytje je vertelt, is er momenteel een bug die bestaat op de iPhone-versie van de Simyo App. Het is hierdoor niet mogelijk om internetbundels te activeren of om extra MB's bij te kopen (als je een abonnement hebt). We zijn er druk mee bezig en er zal gauw een update verschijnen om dit probleem op te lossen.

    Tot die tijd kun je de internetbundels aanschaffen via Mijn Simyo op de computer :) Ik ben blij dat je eruit bent gekomen zo.

    Laat je het weten als je andere vragen hebt?

    @ Raytje, dankjewel voor je antwoord!

    Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie