.

Beantwoord

Waarom kan ik geen account toevoegen in de app?

  • 11 August 2019
  • 3 reacties
  • 385 Bekeken

recent een prepaid simkaart gekocht. Het lukt niet om dit account toe te voegen.
in mijn simyo druk ik op de +
ik voer het 06 nr en wachtwoord in van mijn hoofdacccount in, krijg nu de melding " deze gebruiker is al bekend in de app"
vul nu het 06 nr en wachtwoord in van de prepaid, krijg de melding " geen geldig nr en wachtwoord"
Diverse malen geprobeert, lukt niet.
graag advies
icon

Beste antwoord door Kevin 12 August 2019, 12:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Rsa,

Welkom op het Simyo forum!

Wat gek dat het niet lukt om een account toe te voegen op de Mijn Simyo app. Wanneer je eigen account al is gekoppeld hoef je deze niet eerst in te vullen. Je gaat dus direct naar het + teken en vult hier meteen het nummer van de prepaidkaart in. Zorg ervoor dat het nummer is ingevuld zonder streepje of +31, je typt de nummers dus allemaal achter elkaar. Het wachtwoord is te vinden in de mail die je van ons gehad hebt. Je kunt ook nog proberen via de browser je wachtwoord te wijzigen zodat je zeker weet dat deze klopt.

Ook kan het nog zijn dat je app niet meer up-to-date is. Je zou de app even helemaal kunnen verwijderen en deze opnieuw kunnen downloaden. Je hebt dan de allernieuwste versie.

Groetjes,

Kevin
Had de app al vernieuwd, maar nu ook het wachtwoord gewijzigd en het werkt !,
bedankt
trouwens zeer tevreden met simyo

mvgr,
RJ
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Rsa,

Fijn dat alles inmiddels is opgelost en weer werkt.😊

Groetjes,
Daisy

Reageer