.

Beantwoord

Waarom kan ik de 1000 MB simyaardag niet uitpakken wanneer ik wil?

  • 1 May 2019
  • 9 reacties
  • 291 Bekeken

Ik heb een vraagje, krijg per vandaag 1000 Mb gratis. Heel fijn natuurlijk, maar nu las ik dat je dat kan uitpakken wanneer jij het zelf wilt. Naar mijn idee heb ik nog niets uitgepakt, maar het staat wel al op mijn simyo app vermeld voor deze maand. Hoe zit dat precies? Zou het graag pas gebruiken in mijn vakantie over een tijdje. Is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Kevin 1 May 2019, 17:29

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik had dezelfde vraag mbt die 1000MB gratis. De informatie is wat tegenstrijdig: Het lijkt alleen voor de komende maand geldig, maar verderop staat dat je 't gebruik ook in 'n andere maand kan inzetten door ze dan pas "uit te pakken". Is dat zo? en, hoe "pak ik ze uit"?
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn 2 soorten 1000MB gratis. Je bent de simyaardag 1000MB. Dit 1000MB-cadeau krijg je elke maand in de maand dat je klant bent geworden en geldt alleen in die maand. Deze hoef je niet uit te pakken, maar gaat gewoon in voor die ene maand.

Er bestaat ook een 1000MB gratis cadeau, welke je van de klantenservice kunt krijgen (als goedmaker of omdat je iets hebt gewonnen en/of nog meer redenen). Deze 1000MB kun je inderdaad uitpakken in een maand naar keuze. Deze krijg je echter niet uit het niets.
Oké, bedankt voor uw antwoord! Het is inderdaad voor de yaardag. Maar onderin staat dat ik ze voor mijn yaardag heb en dan klik ik op verder lezen en daaronder staat dat ik ze uit kan pakken wanneer ik wil. En dat het ingaat op de maand dat ik ze uit wil pakken. Wel apart dan, dat ze daar niet bij zetten dat dat alleen mogelijk is bij een ander kado.
Reputatie 7
Badge +9
Oké, bedankt voor uw antwoord! Het is inderdaad voor de yaardag. Maar onderin staat dat ik ze voor mijn yaardag heb en dan klik ik op verder lezen en daaronder staat dat ik ze uit kan pakken wanneer ik wil. En dat het ingaat op de maand dat ik ze uit wil pakken. Wel apart dan, dat ze daar niet bij zetten dat dat alleen mogelijk is bij een ander kado.
Misschien loopt het een en ander door elkaar in de communicatie. Een moderator zou daar naar moeten kijken.

Kun je misschien een screenshot of beschrijving geven waar dit staat. Dan kan een moderator dat misschien opzoeken en lijken of daar verduidelijking nodig is. Als je een screenshot stuurt, vergeet dan niet om privégegevens (zoals telefoonnummers) uit de afbeelding te halen.

1000 MB cadeau

Alsjeblieft, omdat we zo blij met je zijn. De extra MB’s slim inzetten? Pak het cadeautje dan pas uit in een maand dat je de MB’s hard nodig hebt.
  • 1000 MB’s, helemaal gratis
  • Worden opgeteld bij je maandbundel, zodra je het cadeau uitpakt
  • Geldig in de rest van de maand waarin je het cadeau uitpakt
Dit stuk staat onder de tekst alstublieft 1000 Mb voor uw yaardag, omdat je al zoveel jaar klant bent.
Daaronder staat een link waarop je kan klikken met de tekst, pak nu uit. Dus heb nog niet op die link geklikt, maar heb wel per vandaag die 1000 Mb al gehad op de mijnsymio app. Daarom is het zo verwarrend.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Chelsey, Blaas en Groentjuh,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Groentjuh al aangaf, hebben we twee verschillende cadeautjes van 1000 MB. De Simyaardag krijg je automatisch bijgeschreven in de maand dat je klant geworden bent. Het andere cadeautje kun je krijgen van een medewerker.

Fijn dat jullie meteen screenshots hebben doorgestuurd! Het lijkt namelijk niet te kloppen! Ik heb dit meteen even gemeld aan de technische afdeling. Die gaan dit nu onderzoeken. Het lijkt erop dat je met de 'lees meer' klop doorgestuurd bent naar de verkeerde pagina. Op deze pagina staat dus dat je het cadeautje later uit kunt pakken.

Ik zorg ervoor dat jullie beide ook het cadeautje van 1000 MB krijgen die op een later moment uitgepakt kunnen worden. Dan hebben jullie dus dubbel voordeel! 😃

Dankjewel voor de hulp Groentjuh!

Groetjes,

Kevin
Top! Zie het graag tegemoet Kevin, bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +10
Super 😃 Namens Kevin: graag gedaan! Je hoort snel van hem.

Groetjes,
Jihane

Reageer