.

Beantwoord

Waarom kan ik geen 500 MB bijkopen?

  • 19 August 2016
  • 7 reacties
  • 289 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik deze maand door omstandigheden erg snel door mijn 500 mb internet heengegaan. Daarom zou ik graag mb's bijkopen. Helaas lukt dat niet via de website. Wanneer ik op 'mb's bijkopen' druk wordt ik gewoon doorverwezen naar de startpagina. Is er een manier om dit op te lossen.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ilias 22 August 2016, 12:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi NepHema,

Wat vervelend dat je geen 500 MB kunt bijkopen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je de cookies al verwijderd van je internetbrowser en het opnieuw geprobeerd? Als het goed is moet het dan weer werken. Desalniettemin wil ik niet wachten tot je dat hebt geprobeerd, omdat je al enkele dagen hebt gewacht. Ik heb meteen gratis 1000 MB aan je account toegevoegd. Deze kun je via Mijn Simyo (computer) activeren! Deze is geldig tot aan het einde van deze maand. Zo ben je in ieder geval verzekerd van kosten buiten de bundel om.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Ilias
Hoi Ilias,

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Ook via de app kan ik niet mb's erbij kopen. Weet je misschien hoe ik dit kan oplossen?


Alvast bedankt!


Groetjes,

Jack Guo
Reputatie 3
Badge +5
Hoi JackGuo,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je ook geen MB's kunt bijkopen! Dat is onhandig.

Heb je al het advies opgevolgd dat ik ook aan NepHema heb gegeven? Namelijk het verwijderen van de cookies door de geschiedenis van je webbrowser te verwijderen. Als je dan je webbrowser opnieuw opstart, moet het goed komen.

In jouw geval lijkt het te liggen aan de bundel die jij hebt voor internet. Deze is redelijk oud. Toen hadden wij de optie nog niet om 500 MB's bij te kopen. Ik raad je aan om je bundels te veranderen naar de nieuwe tarieven. Je kunt dan 500 MB's bijkopen. Dit is een technische issue geweest die wij hebben ervaren bij het bijzetten van de optie voor het bijkopen van MB's.

Dit moet het probleem in mijn ogen oplossen. Laat je weten of het is gelukt?

Ik zal natuurlijk ook voor jou 1000 MB toevoegen aan je account. Deze kun je activeren via Mijn Simyo > Mijn Overzicht. Je ziet het cadeautje meteen verschijnen.

Groetjes,
Ilias
Hi Ilias,

Hartelijk dank voor je hulp.

Ik kan deze maand vooruit met deze MB's. Normaal zijn de 500 wel genoeg voor mij dus ik houd deze voorlopig. Mocht ik er weer overheen gaan zal ik weer MB's bijkopen.


Groeten,

Jack
Reputatie 3
Badge +5
Hoi JackGuo,

Graag gedaan! De 1000 MB heb ik wel toegevoegd aan je account, dus wanneer het jou uitkomt kun je ze activeren! De eerste volgende keer zal dat je bundel op is, kun je dus nog steeds gebruik maken van gratis 1000 MB. Je moet ze dan wel nog activeren via Mijn Simyo.

Groetjes,
Ilias
Ook mij lukt het maar niet om MB's bij te kopen via de app.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rosalie15.

Wat vervelend dat het niet lukt om MB´s bij te kopen via de app.

Maak je gebruik van een iPhone? Dan kan het kloppen dat je geen MB's kunt bijkopen. De ontwikkelaars van de app zijn druk bezig deze optie zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.

Zou je het voor nu eens willen proberen via Mijn Simyo >Overzicht?

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

Reageer