.

Beantwoord

Waarom doet mijn nieuwe wachtwoord het niet?

  • 28 March 2017
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

Ik was mijn wachtwoord vergeten en heb nu een nieuwe aangevraagd (voor de app) maar als ik nu probeer in te loggen komt er steeds ..het wachtwoord is niet goed.. inmiddels heb ik nu al 4x een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dit probleem blijft.
icon

Beste antwoord door Caspar 29 March 2017, 11:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ellie61,

Welkom op ´t forum :)

Wat vervelend dat je niet kan inloggen op de app..

Goed van je dat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Kan je daar wel mee inloggen op de web-based versie van Mijn Simyo? De inloggegevens van de app en van Mijn Simyo zelf lopen namelijk synchroon.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar.

Via mijn laptop kan ik wel op mijn Simyo maar de app op mijn telefoon blijft zeggen...verkeerd wachtwoord.. welk wachtwoord ik ook in type, oude/nieuwe niets werkt.
Badge +7
Hoi Ellie61,

Wat jammer dat het nog steeds niet lukt om in te loggen op de app met je wachtwoord! Daarom heb ik je weer een nieuw wachtwoord gestuurd per mail. Heb je deze ontvangen?

Ik raad je aan om eerst met dit wachtwoord in te loggen op Mijn Simyo op de computer, daarna op de app. Mocht het hierna nog steeds niet lukken, kun je het beste de app even verwijderen en daarna weer opnieuw installeren.

Laat je weten of het is gelukt om in te loggen op de app?

Groetjes,
Samantha
Ik heb hetzelfde problem.

De stelling: "De inloggegevens van de app en van Mijn Simyo lopen synchroon," klopt van geen kant!
De oplossing die wordt aangereikt: met nieuwe wachtwoord eerst op computer inloggen en daarna op de app.
Als het op de app niet lukt (bij mij en de overigen in deze topic is dat dus het geval) dan moet de app verwijderd worden en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Kan iemand mij aangeven hoe de app opnieuw geïnstalleerd moet worden?
Alvast bedankt
Door eerst de app bij applicatiebeheer/apps bij instellingen te verwijderen en als voorbeeld Android via Google play opnieuw installeren.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi GeraldHaanrade,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet meer kunt inloggen op de App. Als je problemen ondervindt met het inloggen, dan komt dit vaak omdat je een verouderde versie gebruikt.

Het is per besturingssysteem verschillend waar je de App kunt verwijderen. Ook is het belangrijk om te weten dat dit op verschillende manieren mogelijk is. Als je een Android hebt dan kan dit via Play Store > klik op pictogram met drie streepjes > Mijn apps en games > selecteer de apps die je wilt verwijderen > Verwijderen > OK. Wanneer je een iPhone gebruikt kan dit via Instellingen > Algemeen > Beheer opslagruimte > Beheer opslag > selecteer Apps die je wilt verwijderen > Verwijder app.

Je kunt vervolgens naar de Play Store/App Store om de Simyo App opnieuw te downloaden.

Gaat het lukken zo?

@ Friesian, super bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer