Beantwoord: Waarom doet mijn nieuwe wachtwoord het niet?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ellie61 heeft ontvangen van andere leden.

Ellie61 auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1

28 maart 2017, 14:55

Ik was mijn wachtwoord vergeten en heb nu een nieuwe aangevraagd (voor de app) maar als ik nu probeer in te loggen komt er steeds ..het wachtwoord is niet goed.. inmiddels heb ik nu al 4x een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dit probleem blijft.
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Ellie61,

Welkom op ´t forum :)

Wat vervelend dat je niet kan inloggen op de app..

Goed van je dat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Kan je daar wel mee inloggen op de web-based versie van Mijn Simyo? De inloggegevens van de app en van Mijn Simyo zelf lopen namelijk synchroon.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Bekijk originele reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

    CasparCaspar antwoord
    Moderator
    Reacties: 2331 Sim Only
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    IJsbreker

    IJsbreker

    iOS expert

    iOS expert

    Globe trotter

    Globe trotter

    Android expert

    Android expert

    Meedenker

    Meedenker

    Boomerang

    Boomerang

    Gangmaker

    Gangmaker

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    29 maart 2017, 11:58

    Hoi Ellie61,

    Welkom op ´t forum :)

    Wat vervelend dat je niet kan inloggen op de app..

    Goed van je dat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Kan je daar wel mee inloggen op de web-based versie van Mijn Simyo? De inloggegevens van de app en van Mijn Simyo zelf lopen namelijk synchroon.

    Ik hoor graag van je!

    Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ellie61 heeft ontvangen van andere leden.

    Ellie61 auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    29 maart 2017, 13:02

    Beste Caspar.

    Via mijn laptop kan ik wel op mijn Simyo maar de app op mijn telefoon blijft zeggen...verkeerd wachtwoord.. welk wachtwoord ik ook in type, oude/nieuwe niets werkt.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

    SamanthaSamantha
    Moderator
    Reacties: 1383 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Meedenker

    Meedenker

    Android expert

    Android expert

    30 maart 2017, 09:19

    Hoi Ellie61,

    Wat jammer dat het nog steeds niet lukt om in te loggen op de app met je wachtwoord! Daarom heb ik je weer een nieuw wachtwoord gestuurd per mail. Heb je deze ontvangen?

    Ik raad je aan om eerst met dit wachtwoord in te loggen op Mijn Simyo op de computer, daarna op de app. Mocht het hierna nog steeds niet lukken, kun je het beste de app even verwijderen en daarna weer opnieuw installeren.

    Laat je weten of het is gelukt om in te loggen op de app?

    Groetjes,
    Samantha
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten GeraldHaanrade heeft ontvangen van andere leden.

    GeraldHaanrade
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    19 juni 2017, 11:11

    Ik heb hetzelfde problem.

    De stelling: "De inloggegevens van de app en van Mijn Simyo lopen synchroon," klopt van geen kant!
    De oplossing die wordt aangereikt: met nieuwe wachtwoord eerst op computer inloggen en daarna op de app.
    Als het op de app niet lukt (bij mij en de overigen in deze topic is dat dus het geval) dan moet de app verwijderd worden en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Kan iemand mij aangeven hoe de app opnieuw geïnstalleerd moet worden?
    Alvast bedankt
  • Friesian
    Forum expert
    Reacties: 6462 Prepaid Android Windows Phone

    19 juni 2017, 11:19

    Door eerst de app bij applicatiebeheer/apps bij instellingen te verwijderen en als voorbeeld Android via Google play opnieuw installeren.
    Klant - geen medewerker // Geef wat vaker een terugkoppeling , je helpt de helpende.. // Sören Kierkegaard - Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Asma heeft ontvangen van andere leden.

    AsmaAsma
    Moderator
    Reacties: 785 Sim Only iOS
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    IJsbreker

    IJsbreker

    Meedenker

    Meedenker

    iOS expert

    iOS expert

    21 juni 2017, 12:21

    Hoi GeraldHaanrade,

    Welkom op het Forum!

    Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet meer kunt inloggen op de App. Als je problemen ondervindt met het inloggen, dan komt dit vaak omdat je een verouderde versie gebruikt.

    Het is per besturingssysteem verschillend waar je de App kunt verwijderen. Ook is het belangrijk om te weten dat dit op verschillende manieren mogelijk is. Als je een Android hebt dan kan dit via Play Store > klik op pictogram met drie streepjes > Mijn apps en games > selecteer de apps die je wilt verwijderen > Verwijderen > OK. Wanneer je een iPhone gebruikt kan dit via Instellingen > Algemeen > Beheer opslagruimte > Beheer opslag > selecteer Apps die je wilt verwijderen > Verwijder app.

    Je kunt vervolgens naar de Play Store/App Store om de Simyo App opnieuw te downloaden.

    Gaat het lukken zo?

    @ Friesian, super bedankt! :D

    Groetjes,
    Asma
    Gelieve alleen privéberichten sturen wanneer hier om gevraagd wordt. Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie