.

Beantwoord

Waarom kan ik de App niet downloaden?

  • 1 January 2017
  • 5 reacties
  • 1078 Bekeken

Badge
Bij het downloaden van de app krijgik de melding app niet beschikbaar in jouw land. Ik bezit een Lenovo K5 dualsim met Android en heb twee simkaarten: een Italiaanse van Tiscali en een Simyo prepaid. De telefoon is in Italië gekocht.
Welke instellingen moet ik veranderen om de app te installeren?
icon

Beste antwoord door franswon 1 January 2017, 18:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Willijan,

Lees dit artikel, hier wordt een werkende oplossing beschreven, ik hoop dat dit ook voor jouw de oplossing is.
Badge
Bedankt voor de info
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wilijan,

Wat onhandig dat je de App niet kunt downloaden via de Appstore! Gelukkig heeft Franswon een handige link met je gedeeld 🙂 Waarschijnlijk staat het land niet goed ingesteld op jouw Google Play account. Laat je ons weten of dat daadwerkelijk de oplossing bleek te zijn?

@ Franswon, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Badge
Ja het probleem heeft met de google play account setup te maken. Ik kan de simyo app well op mijn iphone met iOS downloaden, hoewel die alleen een italiaanse sim heeft. Ik zal na mijn terugkomst in Italie kijken of ik met mijn italiaanse "playstore" setting wel de app kan downloaden.
Bedankt voor de support.
Willijan
Badge +7
Hoi Willijan,

Dat klinkt als een goed plan. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

Reageer