.

Beantwoord

Waar vind ik welke nummers ik heb gebeld?

  • 16 January 2017
  • 2 reacties
  • 694 Bekeken

Badge
Hoe kom ik op de pagina waarop ik kan zien naar welke nummers ik heb gebeld
icon

Beste antwoord door Jihane 17 January 2017, 13:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Jetjefedje,

Als je bij de facturen je factuur download en vervolgens opent, dan krijg je een gespecificeerde rekening te zien. Hierop zie je ook de nummers wat gebeld zijn geworden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jetjefedje,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is een goede vraag! 🙂 Je kunt altijd bijhouden welke nummers je hebt gebeld. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo. Van de huidige maand kun je dat zien door op 'Verbruik' te klikken. Je ziet dan netjes op een rij welke nummers je hebt gebeld, hoe lang die gesprekken duurde, et cetera. Ook sms'jes en internetverbruik vind je terug onder dit kopje. Je kunt gemakkelijk filteren door te selecteren wat voor verbruik je het liefst terug wilt zien.

Gaat het om een maand die al voorbij is? Dan kun je al het verbruik (precies zoals John1977 zegt) terug vinden op je factuur! Je downloadt je factuur door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Facturen. Je ziet hier ook al je verbruik onder elkaar staan, inclusief tijden en eventuele kosten.

Als laatste kun je ook je telefoon raadplegen 🙂 Bij je oproepen vind je precies terug wanneer je wie gebeld hebt, en ook hoe lang dat duurde.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ John1977, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer