.

Beantwoord

Waar kan ik mijn klantnummer vinden op Mijn Simyo?

  • 13 July 2018
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Goedemiddag,

ik ben vandaag contact met jullie aan het proberen te krijgen. Helaas lukt me dit niet, via Whatsapp, Facebook of telefonisch (het bandje zegt dat jullie gesloten zijn, en op werkdagen van 8-20 uur geopend zijn) .. dat is het volgens mij vandaag gewoon.

Ik heb namelijk een klantnummer nodig, deze staat niet in mijn Simyo bij betalingen, want deze is leeg. Ik moet een nummerbehoud aanvragen voor de overstap naar Telfort. Dit wil ik graag asap regelen maar helaas gaat dit niet als jullie niet bereikbaar zijn.

Kunnen jullie asap contact opnemen, om op zoek te gaan naar mijn klantnummer.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Niels 16 July 2018, 12:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Dezu,

Vandaag is de klantenservice vanaf 15:00 uur gesloten.
Een moderator zal dit zo spoedig mogelijk oppakken en ook jouw bijdrage verplaatsen naar een deel van het forum waar het beter thuis hoort.
Volgens mij staat die ook op je bankafschrift bij een betaling voor het opwaarderen.

Weet je 100% zeker dat je een klantnummer moet opgeven? Want op hun site lees ik nergens dat je een klantnummer moet invullen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Dezu,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer om te lezen dat je overstapt naar een andere provider. We waren afgelopen vrijdag een aantal uur eerder gesloten, dat is de reden dat we niet te bereiken waren. Het klantnummer zou te vinden moeten zijn onder het kopje 'Betalingen' op Mijn Simyo. Zelfs als je nooit beltegoed hebt opgewaardeerd, is daar een document te vinden met het nummer. Heb je deze inmiddels kunnen vinden? Want ik zie dat de aanvraag voor nummerbehoud in behandeling is genomen. Ik hoor het graag!

Bedankt voor jullie reacties, franswon en Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer