.

Beantwoord

Vriendendeal, hoe open ik mijn shop?

  • 13 May 2014
  • 8 reacties
  • 627 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hoe meld je je aan voor de vriendendeal
icon

Beste antwoord door Kim 14 May 2014, 19:22

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Via mijn simyo en vervolgens mijn simyo shop. Dit vindt je terug naast mijn instellingen & simkaart.
Badge +6
Hoe meld je je aan voor de vriendendeal

Hoi Pauke, welkom op het forum van Simyo.

Via deze pagina kan je je eigen shop openen 🙂

Laat je even weten of het is gelukt?

@Johndoe, dankjewel voor het meedenken!
Beste Pauke,

Heb geprobeerd een shop te openen via jou link "deze pagina" maar helaas.
Kan je mij helpen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hendrik Ido,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat het niet is gelukt om een eigen Shop te openen. Kun je mij vertellen waar het precies mis is gelopen? Daarnaast hoor ik graag van je of je een foutmelding in beeld kreeg toen je het probeerde? Ik zie jouw bericht graag tegemoet zodat we opzoek kunnen naar een oplossing! Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk aan de gang kunt met jouw eigen Shop :)

Groetjes,
Angela
Ik ga naar

https://www.simyo.nl/vriendendeal
geef een vink dat ik akkoord ga met de actievoorwaarde en klik op "open je eigen Simyo shop"
vervolgens gebeurd er niets.

Hopelijk kan je verder helpen
Groet,
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Hendrik Ido,

Bedankt voor de informatie 🙂 Als je die stappen doorneemt, ben je dan ook ingelogd op je Mijn Simyo pagina? En lukt het wel als je het probeert via je Mijn Simyo pagina? Je kunt daar gaan naar het laatste tabblad Vriendendeal en de stappen doornemen die worden aangegeven :)

Wanneer het niet werkt, hoor ik graag wat er gebeurd. Ook hoor ik graag van welk type apparaat (bijv. smartphone, iPad of pc) en van welke internetbrowser (bijv. Internet Explorer, Google Chrome of Safari) je gebruikmaakt.

Laat je het weten? 🙂
Goedemorgen,

Er gebeurt dus niets.
apparaat Mac Safari
Ben inderdaad ingelogd
Via mijn simyo pagina werkt het ook niet.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hendrik Ido,

Wil je het voor ons een keer proberen op een ander apparaat of iets eenvoudiger; via Google Chrome? We hebben er nogmaals naar gekeken met de collega's van IT, maar die krijgen het niet voor elkaar om dit te reproduceren. We horen het van je!

Groetjes, Tiury

Reageer