.

Beantwoord

Verbruik MB wordt niet weer gegeven op app Simyo, hoe kan dit?

  • 4 August 2019
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Op de Simyo app op mijn telefoon en computer krijg ik geen overzicht meer van het verbruik MB.
Van de 1000 MB zijn er nu nog 982 over (periode 1 t/m 4 augustus 2019)
En ik weet niet op welke dag wat ik verbruikt zou hebben, want dat geeft hij niet aan.
Heeft iemand een idee hoe dat kan?
Groetjes,
Frida
icon

Beste antwoord door Kevin 5 August 2019, 14:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Wat is de laatste datum en tijd dat het is bijgewerkt?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ray,
Net (11.20 uur - 5-8)weer gekeken op mijn app telefoon en 5 augustus is laatst gemeten.
Tot mijn verbazing staan nu 2 oranje staafjes op 3 en 4 augustus.
Gister stond er bij 1 t/m 4 augustus niets gemeten zoals ik al schreef eerder!!

Op mijn laptop, app van Simyo, daar kan ik nooit het verbruik lezen.
Ik zie daar alleen maar de aantallen dalen.

Bedankt Ray en misschien weet jij hoe dit allemaal kan.

Groetjes,
Frida
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frida,

Welkom terug op het Simyo forum!

Vreemd dat jet het verbruik per dag niet meer terug kunt zien op Mijn Simyo. Ik lees dat je het twee keer hebt over een Mijn Simyo app. Een voor je telefoon en de andere voor je laptop. Bedoel je met de app voor de laptop gewoon Mijn Simyo via je browser, of heb je echt een app kunnen installeren op je laptop? Mocht het een app op je laptop zijn, zou je dan eens willen nagaan of alles via de browser wel klopt?

Dit is namelijk even belangrijk om erachter te komen of dit alleen een probleem is van de Mijn Simyo app, of de hele Mijn Simyo omgeving. Ik hoor het graag van je! Dankjewel voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 6
Badge +4
Hi Kevin,
Ja klopt Mijn Simyo zit op mijn laptop, heb ik abusievelijk app genoemd.
En op mijn telefoon zit de Simyo App.

Op Mijn Simyo op mijn laptop kan ik het verbruik NIET gespecificeerd zien.
Op de App van Simyo op telefoon wel.

Er was 4 dagen een hapering op app telefoon over mijn verbruik per dag, maar op 5 aug. gaf hij ineens weer het specifiek verbruik per dag weer.

Ik hoop dat ik je zo op de hoogte heb gebracht wan mijn wel en wee op Simyo.

Bedankt,
groetjes,
Frida
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frida,

Excuses voor de late reactie. We zijn er ondertussen achtergekomen dat dit probleem bij meer klanten voorkomt. Onze technische afdeling is bezig om dit op te lossen. Het is ook goed mogelijk dat het bij jou ondertussen dus is opgelost!

Groetjes,

Kevin

Reageer