.

Beantwoord

Van abonnement naar prepaid. Kan dat?

  • 22 March 2019
  • 5 reacties
  • 297 Bekeken

Badge
Ik heb nu een abonnement, maar mijn telefoongebruik is erg minimaal. Omdat ik een telefoon van mijn werkgever heb ik mijn eigen telfooonverkeer tot het minimum beperkt. Kan ik met nummerbehoud mijn abonnement omzetten van abonnement naar prepaid?
icon

Beste antwoord door Ray 22 March 2019, 09:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo @Cees van Dongen Ja dat kan.

Ik wil overstappen van Simyo Sim Only naar Simyo Prepaid

Dat kan! Je kunt als Simyo Sim Only beller overstappen naar een Simyo Prepaid met behoud van je nummer. Je hebt dan wel een nieuwe simkaart nodig, omdat de instellingen van een Prepaid simkaart anders zijn, dan de instellingen van een abonnement. Een nieuwe Prepaid simkaart bestel je op Simyo.nl.
Nummerbehoud
Wil je je eigen nummer behouden? Vul dan tijdens je bestelling een aanvraag voor nummerbehoud in. Meestal kunnen we met zes werkdagen je telefoonnummer overzetten op je nieuwe Prepaid simkaart. Zodra je telefoonnummer is overgezet naar Simyo Prepaid, wordt je Sim Only abonnement automatisch stopgezet.
Wil je liever een nieuw nummer? Dat kan natuurlijk ook. Vergeet in dat geval niet zelf je Sim Only abonnement op te zeggen.
Ben je overgezet naar Simyo Prepaid, dan verandert je persoonlijke omgeving op Mijn Simyo. Zodra je simkaart onderweg is, ontvang je een e-mail met daarin het wachtwoord. Met deze gegevens log je in op Mijn Simyo. Het wachtwoord kun je wijzigen onder het kopje Instellingen - Persoonlijke gegevens.


Bron: Simyo service pagina.
Of dat kan ligt eraan of je abonnement maandelijks opzegbaar is.

Overstappen naar prepaid kan via mijn Simyo (app).
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
@Friesian

Of dat kan ligt eraan of je abonnement maandelijks opzegbaar is.


Bedankt voor je aanvulling. Zou eigenlijk op de betreffende servicepagina moeten staan, vind je ook niet?


Overstappen naar prepaid kan via mijn Simyo (app).https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3


Dit klopt niet. Je kan alleen maar via de MijnSimyo (app) overstappen van Prepaid naar Sim Only, niet andersom.
1 ja.🙂
2 klopt !
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cees!

Welkom terug op het Forum!

Wat Ray zegt klopt volledig: je kunt zeker overstappen naar Prepaid. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het gaat om een maandelijks contract. Je kunt dus overstappen wanneer je wil! Op deze pagina lees je precies hoe dat moet. Je bestelt dus een nieuwe Prepaid, met nummerbehoud van je abonnement-nummer. Op die manier krijg je een Prepaid simkaart thuisgestuurd, waar dan je huidige nummer op komt te staan. Simpel zat!

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Friesian en Ray, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer