.

Beantwoord

Waarom is mijn verbruik niet up-to-date?

  • 30 April 2016
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo, mijn verbruik is sinds gisteren niet meer geüpdate. In ben nu het buitenland en werd continu gebeld door een anoniem nr en 85248888888. Die laatste heb ik per ongeluk opgenomen terwijl ik hem weg wilde drukken. Verder ben ik nog gebeld door een bekende en wil nu mijn extra kosten zien, maar ik krijg er dus geen inzicht in via mijn simyo. Ik wil hoge kosten voorkomen en dus op elk moment mijn verbruik /kosten kunnen zien!
icon

Beste antwoord door Angela 2 May 2016, 16:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Sterker nog, mijn verbruik is sinds mijn vakantie niet meer geüpdate. 2 weken geleden terwijl ik in de tussentijd wel SMS heb ontvangen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bergmarmot,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je jouw verbruik graag goed wilt bijhouden kan ik begrijpen.

Helaas duurt het een stukje langer voordat het verbruik vanuit het buitenland verwerkt wordt. Dit komt omdat we moeten wachten op het moment dat de provider waar je gebruik van maakt, het verbruik aan ons doorgeeft. Dit kan helaas wat langer duren dan verwacht. Ik zie dat het buitenland verbruik ondertussen verwerkt is 🙂 Helemaal goed dus!

Een sms'je ontvangen is gratis. Om die reden wordt je verbruik dan niet bijgewerkt. Dit gebeurt alleen als je minuten of MB's uit je bundel verbruikt of als er kosten buiten de bundel berekend zijn.

Zie je de kosten staan?

Groetjes,
Angela

Reageer