.

Beantwoord

Uitbreiden bundels, kan dat ook per direct?

  • 17 July 2015
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Ik ben door m'n bundel heen, masr indien ik m'n bundel asn wil passen gaat t pas in augustus in, kan dat ook eerder?
icon

Beste antwoord door de leon 17 July 2015, 23:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat gaat helaas niet. Simyo biedt wel de mogelijkheid om MB's bij te kopen. Dat kan via je Mijn Simyo omgeving via de MB verbruik knop. Daar vind je een aparte knop MB's bijkopen. Je kunt daar 500 MB voor 5 euro bijkopen. Is dat een tijdelijke oplossing tot 1 augustus?
500 mb voor 5 euro? Ik zie dat nergens staan. Ik ben ook door mijn bundel heen en wil bijkopen, maar volgens mij moet ik wachten tot einde van de bundeltijd.
Reputatie 7
Badge +9
500 mb voor 5 euro? Ik zie dat nergens staan. Ik ben ook door mijn bundel heen en wil bijkopen, maar volgens mij moet ik wachten tot einde van de bundeltijd.

Nee, je hoeft niet te wachten tot het einde van de maand. Log in in je persoonlijke Mijn Simyo omgeving. Dat staat standaard op tabblad overzicht. Neem daar de middelste knop met het MB verbruik. Klik op 'bekijk je verbruik'. Rechts zie je dan een blauwe knop 'MB's bijkopen'.
Ik zie het echt niet staan. Ik heb prepaid, misschien dat daar de verwarring in zit, want normaal kost een internetbundel van 250 mb al 7 euro. Dus een bundel van 500 mb voor 5 euro lijkt me onwaarschijnlijk.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Eri, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Op deze manier blijft het forum voor iedereen overzichtelijk :)

Fijn om te zien dat de leon al de mogelijkheid heeft aangegeven om MB’s bij te kopen. Ik zie dat het je ook is gelukt om deze te kopen via je Mijn Simyo pagina.

Heb je nog andere vragen aan ons? :$

Groetjes,
Naomi



Hoi datbenik, welkom op het Simyo forum :)

Als je een Prepaid aansluiting hebt, dan kun je geen MB’s bijkopen. Zo’n aansluiting zit anders in elkaar. Na de einddatum van je internetbundel is het weer mogelijk om een nieuwe aan te vragen. Ook kun je er voor kiezen om je internetbundel automatisch te verlengen.

Is je vraag beantwoord?

@de leon; bedankt voor je fijne hulp 😃

Reageer