.

Beantwoord

Hoe voeg ik een tweede account toe?

  • 27 September 2016
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

ik heb een sim only pakket maar nu heb ik ook een prepaid simkaartje voor een heel eenvoudig telefoontje voor mijn kleinkind, wil ik een tweede account aanmaken dat lukt maar niet. kom steeds in mijn simyo app terecht .wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Sean 27 September 2016, 15:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
In de Mijn Simyo app zie je als je deze opent een '+'. Hiermee moet je een account kunnen toevoegen.
Vele malen geprobeerd lukt niet ik vul het prepaid nummer in en verzin een ander wachtwoord als antwoord staat er verkeerd nr
Reputatie 7
Iedere aansluiting of het nou simonly of prepaid is is een uniek account. En voor elk account moet je een wachtwoord aanmaken in je Mijn Simyo. Zodra je in je Mijn Simyo een inlog hebt gemaakt moet je hiermee in de app kunnen inloggen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Loesje333,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lief dat je een simkaartje voor je kleinkind hebt gekocht!

Zoals RicoK al uitlegde, heeft iedere Simyo aansluiting een eigen Mijn Simyo omgeving. Deze accounts kun je niet samenvoegen. Je kunt op de Mijn Simyo App wel meerdere accounts toevoegen. Dit doe je door in het beginscherm op het plusje naast je eigen account te drukken. Het tweede rondje op de afbeelding.




Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

@RicoK, wederom bedankt 😉

Reageer