.

Beantwoord

Twee simkaarten op 1 account, is dat mogelijk?

  • 20 August 2014
  • 3 reacties
  • 911 Bekeken

Beste lezer, voor mijn "simpele waterdichte" telefoon wil ik graag een Prepaid simkaart,
terwijl ik voor mijn Ipad een Sim Only abonnement wil (ivm internet in buitenland).

Nu heb ik een Simyo Prepaid simkaart voor mijn telefoon, echter deze werkt niet meer
nadat ik een micro kaart heb aangevraagd voor mijn Ipad. Deze microkaart wilde ik omzetten
naar een Sim Only abonnement om in het buitenland te kunnen internetten via mijn Ipad.
Op de Ipad is mijn telefoonnummer niet belangrijk.

Ofwel;
. Kan ik op 1 account twee verschillende simkaart-abonnementen beheren ?
. kan de simkaart voor de basic waterdichte telefoon weer worden geactiveerd ?
. Kan de microkaart actief blijven voor de Ipad en worden omgezet naar Sim Only ?

Bedankt alvast, groetjes Piet 
icon

Beste antwoord door Kim 21 August 2014, 12:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Zeekajaksport, welkom op het forum van Simyo! :)

Uit je bericht begrijp ik dat je graag je huidige 06-nummer met je "simpele waterdichte" telefoon via prepaid wil blijven gebruiken en dat je daarnaast graag een Sim Only voor je iPad wil, waarvoor je nu een vervangende simkaart had aangevraagd om deze vervolgens om te zetten naar Sim Only. Dat gaat helaas niet lukken, omdat elke aansluiting een eigen Mijn Simyo heeft met maar één actieve simkaart.

Met betrekking tot je tweede vraag: het is helaas niet mogelijk om de eerste simkaart te heractiveren, maar heb je misschien nog het omhulsel waar je de micro simkaart uit hebt gedrukt, zodat je 'm in je iPad kon stoppen? Als je die nog hebt, dan kan je het omhulsel er weer om plaatsen en is het weer een gewone simkaart.
Mocht dat niet zo zijn, dan zit er helaas niets anders op dan nogmaals een vervangende simkaart te bestellen en deze te activeren. Daarna zal de micro simkaart niet meer actief zijn.

Tot slot, voor je iPad wil ik je aanraden een nieuwe Sim Only te bestellen. Waarbij ik je er overigens wel op wil wijzen dat onze aansluitingen bedoeld zijn voor telefoons en we daar ook ondersteuning voor bieden, let bijvoorbeeld goed op met het dataverbruik via de iPad, dat gaat vaak toch wat sneller.

Ik hoor graag van je of ik hiermee al je vragen heb weten te beantwoorden? 🙂
Ja hoor, helemaal duidelijk, alleen jammer dat de mogelijkheid ontbreekt om twee simkaarten op 1 account te heren.

Bedankt zo ver, groet Piet

Hoi Zeekakjaksport, welkom op het forum van Simyo! :)

Uit je bericht begrijp ik dat je graag je huidige 06-nummer met je "simpele waterdichte" telefoon via prepaid wil blijven gebruiken en dat je daarnaast graag een Sim Only voor je iPad wil, waarvoor je nu een vervangende simkaart had aangevraagd om deze vervolgens om te zetten naar Sim Only. Dat gaat helaas niet lukken, omdat elke aansluiting een eigen Mijn Simyo heeft met maar één actieve simkaart.

Met betrekking tot je tweede vraag: het is helaas niet mogelijk om de eerste simkaart te heractiveren, maar heb je misschien nog het omhulsel waar je de micro simkaart uit hebt gedrukt, zodat je 'm in je iPad kon stoppen? Als je die nog hebt, dan kan je het omhulsel er weer om plaatsen en is het weer een gewone simkaart.
Mocht dat niet zo zijn, dan zit er helaas niets anders op dan nogmaals een vervangende simkaart te bestellen en deze te activeren. Daarna zal de micro simkaart niet meer actief zijn.

Tot slot, voor je iPad wil ik je aanraden een nieuwe Sim Only te bestellen. Waarbij ik je er overigens wel op wil wijzen dat onze aansluitingen bedoeld zijn voor telefoons en we daar ook ondersteuning voor bieden, let bijvoorbeeld goed op met het dataverbruik via de iPad, dat gaat vaak toch wat sneller.

Ik hoor graag van je of ik hiermee al je vragen heb weten te beantwoorden? :)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Zeekajaksport 🙂,

Fijn dat al je vragen zijn beantwoord.

We zien je graag terug op het Simyo forum 🙂

Reageer