.

Tot wanneer blijft de sneeuw in de Mijn Simyo app?

  • 16 January 2019
  • 12 reacties
  • 376 Bekeken

Beste Simyo,

Hoelang blijven de sneeuw effecten in de app? De app wordt op mijn telefoon hierdoor nog langzamer. Hierdoor vindt ik ze ook meer vervelend. Zal fijn zijn als je kon kiezen of je deze effecten wil hebben in de app.

Met vriendelijke Groet,
Joey

12 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joey,

Wat jammer dat je app nu zo langzaam is! Dit is de winterversie van onze Mijn Simyo App, deze zal dus voorlopig niet worden aangepast.

Het is natuurlijk wel raar dat je toestel zo langzaam zou worden van een paar sneeuwvlokken. De meeste andere app's zullen een stuk zwaarder zijn. Heb je daarmee ook problemen? Je zou eens de tips uit deze blog kunnen nakijken of je je toestel nog sneller gemaakt kan worden.

Groetjes,

Kevin
Ik heb geen last van een nog tragere app door de sneeuw.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Gelukkig! Ik ook niet, maar dat zal vooral afhangen van het toestel zelf en in hoeverre hij soepel draait nog. Snap dat de sneeuw dan niet zo fijn meer is, als de boel langzamer draait.

Groetjes,
Jihane
Of het door de sneeuw komt of misschien zelfs wel gladheid, bij mij werkt de huidige versie ook niet goed.

Nieuwe installatie gedaan, blijf foutmelding houden na stopwatches.
Hi Ray,

Gelukkig! Ik ook niet, maar dat zal vooral afhangen van het toestel zelf en in hoeverre hij soepel draait nog. Snap dat de sneeuw dan niet zo fijn meer is, als de boel langzamer draait.

Groetjes,
Jihane


Ik heb inderdaad een nieuw vrij snel toestel.
Het werkt bij mij nu ook.
Reputatie 6
Badge +4
Bij mij is het inloggen op de App van Simyo ook echt niet goed, ik moet soms wel 10 x proberen alvorens het oranje met sneeuwscherm weggaat. En dit is al ruim een maand zo.
Ik wil soms graag kijken naar mijn verbruik maar zo gaat de lol er wel af.
Succes met oplossen.
Groetjes,
Frida
Reputatie 7
Badge +10
Dank voor het melden hiervan, allemaal! Begrijp ik goed dat iedereen last heeft van het inlogproces op de App ook? Dan ga ik dit morgen allemaal uitzoeken, want dan zijn alle afdelingen weer aanwezig.

Groetjes,
Jihane
Geen last @Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Laat ik mij ook maar even zien in dit topic: geen enkel probleem met mijn iPhone X®. Maar ja, die is dan ook water- en sneeuwbestendig. Maar ook mijn bescheiden Alcatel Onetouch mobieltje verslikt zich niet in de sneeuw. Is wel aanzienlijk trager met inloggen dan de iPhone X® maar dat is te verwachten.
Reputatie 7
Badge +6
Geen last @Jihane


Hier ook niet.
Reputatie 7
Badge +10
Laat ik mij ook maar even zien in dit topic: geen enkel probleem met mijn iPhone X®. Maar ja, die is dan ook water- en sneeuwbestendig. Maar ook mijn bescheiden Alcatel Onetouch mobieltje verslikt zich niet in de sneeuw. Is wel aanzienlijk trager met inloggen dan de iPhone X® maar dat is te verwachten.


Hahaha, het trademark symbool 😂

Thanks allemaal! 🙂 Voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer