.

Beantwoord

Simyo app loopt vast. Wat nu?


Ik heb een iPhone XR en nu loopt sinds kort regelmatig de app vast.
Helaas helpt verwijderen en opnieuw installeren niet.
Het scherm dat iedere keer verschijnt is: "Sorry, er ging even wat mis" en in een blauwe balk "Probeer het nog eens".
Helaas blijft hij vast staan als ik op de blauwe balk tik.
Ik heb aangevinkt dat hij mijn inlogcode moet onthouden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
vriendelijke groet,
André
icon

Beste antwoord door Lu. 23 May 2019, 14:20

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi André,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zuur dat de app het niet goed doet plotseling! Goed dat je de app al meermaals opnieuw geïnstalleerd hebt. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is - dan moeten we eerst het een en ander uitsluiten. Heb je op de momenten dat je de app wil gebruiken wel een internetverbinding? Wil je dit testen? (Dat doe je door op die momenten ook een willekeurige internetpagina te openen op je mobiel).

Verder ben ik ook benieuwd naar welke versie van iOS je op je mobiel hebt staan. Laat je me dat weten?

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,
Uiteraard heb ik dat ook al gecontroleerd en heb ik wel internetverbinding en of het via wifi of 4G gaat maakt niet uit.
IOS versie is 12.1.4
Als ik het geheugen van de telefoon leeg maakt werkt de app 1 of 2 keer en slaat dan weer vast.
Weer het geheugen leeg maken helpt wel, maar lijkt mij niet de bedoeling.
Groetjes,
André
Reputatie 2
Badge +2
Hoi André,

Ik heb het even nagevraagd! Er is een probleem met het inloggen in de app bij een aantal toestellen. We zijn er mee bezig om het op te lossen. Naar verwachting kan je met de volgende update weer normaal inloggen. Vóór de tijd raad ik je aan om via onze website in te loggen op Mijn Simyo.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groetjes,
Lu
Bij mij werkt de app ook niet meer. Samsung Galaxy 7
Reputatie 7
Badge +10
Hi Improvisatie,

Oh, jee! Dat is jammer om te horen! Heb je de App al verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd? Wat gaat er precies mis? Als je me meer informatie kunt geven dan kan ik je daarmee verder helpen!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
nog niet geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Ga ik doen!
Bedankt Jihane, dat was een goeie tip, app doet het weer!👌🏻🥳👍👏🏻🙏🏻
Reputatie 6
Badge +5
Hi Improvisatie,

Fijn om te lezen dat de app het inmiddels weer doet 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling! Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Niels

De simyo app werkt niet. Na invullen van 06-nummer en wachtwoord kies ik een code en sluit de app zichzelf. Start ik de app opnieuw op dan sluit die meteen weer af en krijg ik de melding 'deze app sluit steeds'

En ja, app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Ik heb een Samsung note 9

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi athakvoort,

 

Welkom op het Simyo forum! Super balen dat je om een vervelende reden hier bent gekomen.

 

Er is afgelopen week een update van de app geweest, wellicht heeft het hier mee te maken. Wat voor versie van de Android software staat er op je toestel? Heb je hetzelfde probleem als je de stap van de 5 cijferige code overslaat? 

 

Ik ben benieuwd, laat je het me weten? 

 

Groetjes,

Daisy

Helaas lukt het overslaan van stap 5 cijferige code ook niet.. 

 

Telefoon heeft alle laatste updates. 

Zie bijlage voor een screenshot wat er gebeurt

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Athakvoort,

 

Wat voor versie van de Android software staat er op je toestel?  Ik zie verder geen bijlage, als je account opnieuw toevoegd aan de app zou je de stap van het 5 cijferige code invoeren kunnen overslaan.

 

Groetjes,

Daisy

Android 9,0

Kun je het screenshot nu zien? 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Athakvoort,

 

Ik zie je screenshot nu, heb je dit ook als je de stap van 5 cijferige code overslaat?

 

Groetjes,

Daisy

Jep, heb alles al geprobeerd

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Athakvoort,

 

Vanochtend ben ik in overleg gegaan met onze collega's die de Simyo app ontwikkelen, zij hebben meerdere meldingen gehad van hetzelfde probleem en ze zijn daar mee aan de slag gegaan. Ik mocht van ze doorgeven dat er deze week een nieuwe update aan zit te komen voor de app. Deze update zou het probleem bij het inloggen op de Simyo app met een Android telefoon met de software versie 9.0 moeten verhelpen. Deze update kun je downloaden in de Playstore zodra deze beschikbaar is. 

 

Ik zou je willen vragen deze update nog even af te wachten en tot die tijd in te loggen via mijn.simyo.nl. Bedankt voor je geduld! 

 

Groetjes,

Tessanne

Dat zou top zijn! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @athakvoort,

 

Zeker! Let's hope for the best. ;)

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer