.

Beantwoord

Resterend tegoed

  • 20 October 2012
  • 12 reacties
  • 903 Bekeken

Badge
Ik kan het resterend tegoed niet terugvinden op Mijn Simyo, mijn persoonlijke pagina op simyo.nl. Ik krijg de melding dat ik het kan zien na het eerste gebruik van deze maand, maar het is nu 20 oktober en ik zie nog steeds niets in beeld verschijnen. Vervelend...
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 14:38

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +2
Beste Catharina,

Ik zal dit laten aanpassen door de IT afdeling. Als het probleem is opgelost zal in een reactie plaatsen in dit topic. Hou dit topic dus goed in de gate. Wij verzoeken je nog even geduld te hebben. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Ik zie net pas deze oproep op het forum. Ik plaats nu dezelfde vraag( let wel ruim 3 maanden later), en begrijp dat dit dus nog steeds niet is aangepast. Want ik krijg ook dezelfde melding, dat je het kan zien na het eerste verbruik van de maand. Waar en wanneer kan je je resterend beltegoed zien??

groetjes,

Marjolein
Badge
Hoi Marjolein, bij mij was het probleem na een paar dagen verholpen. Groet, Catharina
Reputatie 2
Badge +1
Hey marjoleinw,

Wij willen jou verzoeken om in te loggen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier vind je onder het tabblad overzicht jouw huidige verbruik.
Ook ik zie het niet, tenminste de sms'jes/belminuten zie ik maar het internet verbruik niet. Aangezien ik veel app spelletjes speel is het wel handig dit te kunnen zien.... Help
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum aks93,

Volgens onze gegevens zou je via het tabblad overzicht ook gewoon je resterende mb's moeten kunnen zien. Zie je wel staan dat je een internet bundel hebt?

Groetjes,

Alex
Hey marjoleinw,

Wij willen jou verzoeken om in te loggen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier vind je onder het tabblad overzicht jouw huidige verbruik.


 Is dat dan deze mededeling?

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 14-02-2013 20:33:25 

En is dan 20.33;25 minuten mijn verbruik?
Of is dit het resterende aantal belminuten?
Groet, Marjolein
Reputatie 7
Badge +9
Hey marjoleinw,

Wij willen jou verzoeken om in te loggen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier vind je onder het tabblad overzicht jouw huidige verbruik.


 Is dat dan deze mededeling?

Verbruik minuten/SMS bijgewerkt t/m: 14-02-2013 20:33:25 

En is dan 20.33;25 minuten mijn verbruik?
Of is dit het resterende aantal belminuten?
Groet, Marjolein


Het tijdstip waarop ze jouw verbruik voor het laatst hebben bijgewerkt was op 14 februari 2013, om drie en dertig minuten vijf en twintig seconden over acht 's avonds.

Het verbruik vind je onder het tabblad "Verbruik".
Bij verbruik staat alles op nul omdat ik nog bel en sms binnen mijn bundel neem ik aan. Wat ik wil weten is wat mijn RESTERENDE belte goed is!
Tot op heden is mij dat door niemand nog duidelijk gemaakt waar ik dat terug kan vinden.
Of is mijn vraag misschien niet duidelijk.
Ik wil weten hoeveel ik nog kan bellen/sms binnen mijn bundel, want daarna worden de belkosten hoger en moet ik overwegen mijn bundel aan te passen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marjoleinw,

Je kunt je resterende bel/sms en data units terug vinden via het tabblad overzicht. Via het tabblad verbruik kun je bijvoorbeeld terug vinden naar wie je hebt gebeld. Ook kun je daar je verbruikskosten terug vinden. Als daar € 0,00 staat, heb je nog geen verbruikskosten gegenereerd deze maand.

Bedankt voor het meedenken Scotsman.

Groetjes,

Alex
Hoi marjoleinw,

Je kunt je resterende bel/sms en data units terug vinden via het tabblad overzicht. Via het tabblad verbruik kun je bijvoorbeeld terug vinden naar wie je hebt gebeld. Ook kun je daar je verbruikskosten terug vinden. Als daar € 0,00 staat, heb je nog geen verbruikskosten gegenereerd deze maand.

Bedankt voor het meedenken Scotsman.

Groetjes,

Alex

Hoi Alex,
Inderdaad bedankt voor je reactie.
Het feit dat ik dan nog geen kosten heb gemaakt klinkt heel fijn, alleen op dit punt van de maand vind ik dat toch een beetje onwaarschijnlijk. Maar even goed weet ik nu wel inmiddels dus waar ik mijn verbruik en resterend beltegoed kan achterhalen.
Bedankt allemaal, met vriendelijke groeten,
Marjolein
Reputatie 2
Badge +1
Hey marjoleinw,

Bedankt voor jouw terugkoppeling! Goed om te horen dat alles duidelijk is.

Reageer