.

Beantwoord

Puk en Pincode op site niet leesbaar. Wat kan ik hieraan doen?


Ik heb windows 10 en heb ingelogd op de simyo site maar in plaats van getallen staan er puntjes op de betreffende plaatsen voor PUK en PINcode. Bij aanklikken tonen krijg ik melding van inloggen maar geen mogelijkheid om in te loggen (in ben al met mijn inlognaam en wachtwoord ingelogd.
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door EricaFl 21 May 2018, 11:10

Bekijk originele reactie

17 reacties

Welke browser gebruik je? Chrome is aanbevolen.
ik werk met Google en chrome Versie 66.0.3359.181 (Officiële build) (64-bits) laatste versie (uptodate)
Ik betwijfel of dit wel te maken heeft met de browser. Dat je opnieuw moet inloggen als je al ingelogd bent dan lijkt er iets niet goed te gaan in je persoonlijke simyo-omgeving.

Je kunt bijvoorbeeld Firefox eens proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Of de Cookies / geschiedenis even wissen.
Alle geschiedenissen in chrome gewist maar geen verandering.
Ondertussen op tablet met android naar site gegaan en daar kan ik wel de puk- en pincode zichtbaar maken!!
Blijft het natuurlijk vreemd dat het niet kan op de PC met windows 10 en chrome!
Blijft het natuurlijk vreemd dat het niet kan op de PC met windows 10 en chrome!


Gelukkig is het opgelost met je tablet maar het kan wel op de PC omdat ik zelf Windows 10 heb en ook Chrome gebruik. Omdat het op je tablet wel lukt denk ik dat het probleem in je PC zit.

Windows 10 heeft standaard Edge, heb je het daar ook mee geprobeerd? Lukt het daar wel mee dan zit het probleem denk ik in Chrome. Je zou die ook kunnen verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Het kan ook zijn dat er een extensie draait die voor problemen zorgt.
Hartelijk dank allemaal, probleem is opgelost, heb instellingen van Chrome nagelopen. Blijkt aan de wachtwoord manager Dashlane te liggen die reageert op n mode op die plaatsen op de site.
Graag gedaan, fijne 2e Pinksterdag.. 🙂
Inderdaad fijn dat het is opgelost! Maar toch even een vraag. Gebruik je de gratis versie van dashlane?

Persoonlijk gebruik ik al jaren de gratis lastpass wachtwoordmanager. Nooit problemen mee gehad. En bij de gratis versie is er de backup, en 1 mobiele toepassing naast de pc.

Fijne zondag nog ! 😎
Dit is inderdaad de gratis versie voor 1apparaat/ pc oud. Ben tot nu toe nog nooit problemen tegen gekomen. Gebruik het al meer dan 10 jaar
Reputatie 6
Badge +4
Hi EricaFL,

Van harte welkom op het Simyo Forum! 😉

Goed om te lezen dat je er inmiddels met de hulp van Ray en Friesian uit bent gekomen en weer je pin- en PUK-code kunt teruglezen.

Bizar eigenlijk dat Dashlane uiteindelijk de 'boosdoener' bleek te zijn. Heb je nog iets aan de instellingen van veranderd of gebruik je voortaan je tablet om je codes terug te vinden?

Ray en Friesian bedankt voor het meedenken, tijdens Pinksteren nog wel! ;)

Groetjes,
Thomas
Ik kan bij de verschillende instellingen niet echt iets vinden wat verbetering geeft, dus ik blijf de tablet maar gebruiken voor het opzoeken van pin- en pukcode
Reputatie 6
Badge +4
Ik kan bij de verschillende instellingen niet echt iets vinden wat verbetering geeft, dus ik blijf de tablet maar gebruiken voor het opzoeken van pin- en pukcode

Jammer dat er even niets anders op zit. Gelukkig heb je een alternatieve manier gevonden! 😉

Laat je het weten als je nog vragen hebt (of toch iets vindt waardoor Dashlane niet dwarsligt)?

Groetjes,
Thomas
Ik zat nog te denken. Is Dashlane ook up to date? Misschien niet meer helemaal compatibel door de updates van Chrome.
Ik werk met de laatste versie van Dashlane (wel de gratis versie) en de nieuwste versie van Windows 10 - 1803
Soms zit er in een extensie een bug dat voor een probleem(pie) kan zorgen. Ik zei een tijd terug nog tegen iemand die met de auto in een lange rij voor de brug stond te w88, die vroeg wat er aan de hand was - dur is een groot gat in de weg.😀 Je had het koppie moeten zien toen ik daarna aangaf dat de brug omhoog stond.😉😆
Reputatie 6
Badge +4
Ik werk met de laatste versie van Dashlane (wel de gratis versie) en de nieuwste versie van Windows 10 - 1803

Laten we hopen dat ze de plugin nog wat beter maken in de toekomst dan 😉

@Friesian hahaha is het alweer tijd voor vrijdagmiddag humor? lekker hoor 😃

Reageer