.

Beantwoord

Kan ik een plafond instellen op mijn bundel?

  • 29 December 2016
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

Badge
kan er een soort stopbeveiliging komen op mijn bundel wanneer deze op is? bij mijn vorige provider kon ik gewoon niks meer als mijn bundel op was, zo ging ik er nooit overheen tenzij ik zelf iets erbij ging kopen.
icon

Beste antwoord door Jihane 30 December 2016, 13:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Marissa,

dit is juist een feature van Simyo dat je door kan gaan ook al is je data op.
Vanuit Simyo kan dit dus niet.
echter als je het wil stoppen zou ik op android naar instellingen, datagebruik. Limiet instellen en een waarschuwing daardoor kan je als het goed is niet meer over je bundel heen gaan.

Groet Paul.
Nu is de vraag of ze wel een Android toestel heeft 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarissaBol,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap goed dat je een plafond op je bundel prettig zou vinden. Helaas is dat niet een functie die we vanuit het netwerk aanbieden. Je kunt je verbruik altijd in de gaten houden via Mijn Simyo. Bij je belbundel is dat makkelijker dan bij een internetbundel, omdat je na elk gesprek al precies weet hoeveel minuten je verbruikt hebt. Als je dat later ook nog eens opzoekt op Mijn Simyo, weet je precies hoe lang je nog kunt bellen.

Bij een internetbundel is dat wat moeilijker in te schatten natuurlijk, omdat je niet precies weet hoeveel MB's een activiteit kost. Daarom sturen we sms'jes als je op 80% en als je op 100% van je bundel zit. Je kunt dan besluiten om je internet uit te zetten, of om extra MB's bij te kopen.

Als je een Android hebt, kun je (zoals Paul al aangeeft!) via je toestel een limiet instellen. Dit doe je dan door te gaan naar Instellingen > Datagebruik > Limiet instellen te gaan. Heb je een iPhone of een andere telefoon? Dan raad ik je aan om de app Onavo Count te downloaden. Deze app maakt het mogelijk om je dataverbruik nóg beter in de gaten te houden, en om extra waarschuwingen te ontvangen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ PaulH en Raytje, dankjewel voor de antwoorden!

Groetjes,
Jihane

Reageer