.

Beantwoord

Het persoonlijke gedeelte van mijn vriendendeal-link wordt niet aangemaakt. Wat nu?

  • 18 February 2017
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem als thelamb in zijn post/topic van twee dagen geleden: https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-mijn-vriendendeallink-niet-gebruiken-37412

Op Mac OS met Safari en Google Chrome zie ik geen persoonlijke code na de #. Ik zie enkel deze link:

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#

Ook als ik die link deel via email staat in die email geen persoonlijke code.

Ik heb ook de link proberen te personaliseren, in de hoop dat het met mijn naam wel weergegeven zou worden. Maar dat werkt ook niet: nog steeds niks achter de #.

Ook via de iOS app werkt het niet. Ook daar is de link enkel 'https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#'

Ik vul zo meteen alvast een aanvraag voor mijn vriendin in, maar het zou chique zijn als we de korting later nog krijgen (zoals thelamb dat ook kreeg).

Groeten,
Jaap

p.s. Ik had in het topic van thelamb al een vraag eerder gesteld, maar ik vermoed dat dit topic niet meer gelezen wordt aangezien hij op 'beantwoord' staat. Vandaar dat ik nogmaals mijn vraag post, maar nu middels en nieuw topic.
icon

Beste antwoord door Samantha 20 February 2017, 12:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +7
Hoi Jaappp,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je op geen enkele mogelijkheid een persoonlijke code krijgt bij je Vriendendeal link. Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, zijn er meerdere klanten die dit probleem hebben.

Natuurlijk geldt voor jou hetzelfde. Je kunt het beste een bestelling plaatsen via onze website. Als je vervolgens het 06-nummer van jou en je vriendin naar mij stuurt in een privébericht, ga ik ervoor zorgen dat jullie alsnog die korting krijgen. Vind je dat een goed idee?

Als er trouwens een nieuwe reactie komt op een al beantwoord topic, behandelen we dit natuurlijk ook. In het weekend zijn we niet heel actief op het forum, vandaar dat het soms wat langer duurt voordat we reageren. Maar wat je nu gedaan hebt, is ook helemaal prima :)

Als je nog vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
Badge
@Samantha

Dank voor reactie/antwoord!

Natuurlijk geen enkel probleem dat jullie voor dit soort niet-urgente zaken niet in het weekend reageren.

Deels waarom ik ook een apart topic startte was zodat jullie mogelijk het juiste aantal beantwoordde vragen kunnen rapporten (per beantwoord topic).

Groetjes
Jaap
Badge +7
Hoi Jaappp,

Wat leuk dat je zo goed met ons meedenkt! Heel fijn 🙂 Als we je nog ergens bij kunnen helpen, hoor ik dat graag!

Groetjes,
Samantha
Badge
Ha Samantha,

Geen idee hoe vol je PM inbox is, maar ik heb je er eentje gestuurd met de mobiele nummers van mij en mijn vriendin ivm de vriendendeal. Is mijn PM aangekomen?

Groetjes
Jaap
Badge +7
Hoi Jaappp,

Oeps! Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb je PM gezien, hij staat op mijn to-do lijstje 😉 Zodra ik de kortingen heb toegevoegd, stuur ik je nog even een berichtje ter bevestiging. Vind je dat goed?

Groetjes,
Samantha
Badge
tuurlijk! no worries, ik/we wachten rustig af.

Fijne avond.
Jaap
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jaappp,

Wat een lieve reactie 😃 Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer