.

Beantwoord

Overzicht abonnementen in 1 oogopslag.

  • 6 September 2012
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Ik ben van plan binnenkort met 2 elders lopende abonnementen over te stappen naar Simyo. Mijn kinderen hebben allebei al een Simyo abonnement. Is er een mogelijkheid om dit in 1 "dossier" inzichtelijk te maken in plaats van 4x in te loggen?
icon

Beste antwoord door Alex 7 September 2012, 14:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Zult u dat wel doen de service van simyo is zeer slecht.
Google maar op klachten simyo.
Ik raad iedereen af om over te stappen naar simyo in het begin zijn ze vriendelijk en daarna kan je 3 weken wachten op een reactie simyo is nooit telefonisch bereikbaar.
Veel succes met uw besluit.

Mvg
Jw roos
Zult u dat wel doen de service van simyo is zeer slecht. Google maar op klachten simyo. Ik raad iedereen af om over te stappen naar simyo in het begin zijn ze vriendelijk en daarna kan je 3 weken wachten op een reactie simyo is nooit telefonisch bereikbaar. Veel succes met uw besluit. Mvg Jw roos


In 2 jaar tijd nog nooit problemen gehad........😕 Altijd een passend antwoord op mijn vragen en restitutie van een bedrag na een foute instelling . Ik vind het wel best zo....
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben van plan binnenkort met 2 elders lopende abonnementen over te stappen naar Simyo. Mijn kinderen hebben allebei al een Simyo abonnement. Is er een mogelijkheid om dit in 1 "dossier" inzichtelijk te maken in plaats van 4x in te loggen?

Welkom op het forum Crazywheely,

Leuk dat je er over nadenkt om over te stappen naar Simyo. Helaas is het niet mogelijk om 1 pakket samen te stellen met meerdere aansluitingen. Het zou dan meer gaan om een zakelijke vorm. Dit bieden we helaas niet aan. Je moet de bestellingen onafhankelijk van elkaar plaatsen. Je kunt per adres in totaal 5 Simyo abonnement afsluiten.

Groetjes,

Alex

Reageer