.

Beantwoord

Oranje scherm op de app, hoe kom ik hier van af?


Badge +2
Nu is het inloggen met een code verdwenen op de app en kun je je wachtwoord onthouden aanvinken. Maar nu? Als ik de app start blijft het scherm oranje en gebeurd er niks meer bij de 2e keer starten.....
icon

Beste antwoord door simnlru 14 March 2016, 08:56

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi gewoonrobert,

Misschien klinkt dit stom om te doen, maar installeer de app is opnieuw, had dit probleem ook en sinds de app opnieuw geïnstalleerd was deed alles weer normaal.

Mvg,

Simnlru
Badge +2
Gedaan en het werkt weer thnx
Reputatie 1
Badge +5
Super om te horen!

Noproblem we zijn er om elkaar proberen te helpen :)

Groetjes,

Simnlru
Reputatie 6
Badge +10
Hoi gewoonrobert,

Wat onhandig dat je na de Mijn Simyo app update ineens een oranje scherm kreeg te zien. Gelukkig heeft simnlru al heel rap de oplossing gegeven en werkt het weer 🙂. Mocht je nog vragen hebben, zien we je weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord simnlru 🙂!
Heb het zelfde probleem, oranje scherm!. App al opnieuw geïnstalleerd doet het dan 1 keer, log dan vervolgens uit, probeer dan opnieuw weer in te loggen maar helaas weer opnieuw het oranje scherm.

Gert
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Running Gert,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat het opnieuw installeren van de app voor jou niet de oplossing is :(

In dat geval is het voor ons nodig om het wat verder uit te gaan zoeken. Om dit te doen, wil ik graag weten welk merk en type telefoon je hebt en welke softwareversie hierop staat. Kun je dat doorgeven? Dan gaan wij er achteraan voor je. Bedankt alvast.

Groetjes,
Angela
Hallo,

Heb een samsung S4 mini, met Android versie 4.4.2

vr. gr. Gert
Reputatie 6
Badge +10
Hoi running gert,

Bedankt voor je aanvullende informatie 🙂. De problemen ontstaan bij jou omdat je een versie van Android 4 hebt, waarbij het nodig is om een schermvergrendeling in te stellen, om wachtwoord op te slaan op je telefoon. Dit is bij jou op te lossen door de app opnieuw te installeren en niet te kiezen voor 'wachtwoord onthouden'. Als het goed is kun je dan wel gewoon weer inloggen op de app 🙂.

Laat je me weten of dit het geval is?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Inderdaad deze optie werkt, alleen jammer wat betreft "wachtwoord onthouden"!
Bedankt voor de respons.

Gr. Gert
Reputatie 5
Badge +9
Hoi running gert,

Jammer dat de app nu niet je wachtwoord kan onthouden, maar goed om te horen dat de app nu wel gewoon werkt bij jou!

Groetjes, Caspar

Reageer