.

Beantwoord

om administratieve redenen geblokkeerd

  • 1 September 2020
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Goedenavond,

Mijn simkaart is om administratieve redenen geblokkeerd.

Ik kan dus ook niet bellen of gebeld worden.

Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Cor van Ruiswijk 1 September 2020, 19:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Is inmiddels opgelost, na opwaarderen en opnieuw opstarten van de telefoon.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cor, 

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Goed om te horen dat jouw probleem inmiddels is opgelost! De boodschap: Je simkaart is wegens administratieve redenen geblokkeerd, hoor je onder andere wanneer er op dat moment geen beltegoed op jouw aansluiting staat. Dan wordt jouw simkaart namelijk voor alle uitgaande acties geblokkeerd, dit betekend dat je nog wel belletjes en sms’jes kan ontvangen. Daarom ben ik verbaasd dat jij aangeeft dat je niet gebeld kon worden. 

 

Je noemt zelf al de oplossing voor dit probleem: Het opwaarderen van de simkaart! Hiermee wordt de simkaart automatisch gedeblokkeerd en kun je ook weer uitgaande gesprekken voeren, sms’jes sturen en zefls op het internet (mocht je dit willen). Fijn dat je deze oplossing ook nog even met ons hebt gedeeld! Dit kan goed van pas komen voor iemand die met hetzelfde probleem zit en een oplossing aan het zoeken is op ons forum. 

 

Ik wil je verder nog een hele fijne dag wensen! 

 

Groetjes,

Tessanne

 

 

Reageer