.

Beantwoord

Nieuwe simyo app widget. Waar is die?

  • 1 February 2016
  • 10 reacties
  • 453 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Even een vraagje, ik heb de nieuwe simyo app geïnstalleerd op me lg g3, maar de widget van mijn simyo app is verdwenen en kan deze nergens terug krijgen?
Is deze weg gehaald of bedreft dit een bugje?
icon

Beste antwoord door Tiury 2 February 2016, 12:51

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Hier hetzelfde probleem op mijn Samsung S5. Zou heel jammer zijn dat de widget verdwijnt
Badge
Ik mis ook de widget.... Vond deze altijd super handig 3n makkelijk in beeld staan. Nu moet ik de App opstarten om me verbruik te zien....
Idem dito hier op een OnePlus 2 met Android 5.1.1: na een update van de Simyo-app, houdt de bestaande widget op met werken en is er geen Simyo-widget meer zichtbaar tussen de beschikbare widgets.

Beste Simyo, is hier iets aan de hand met mijn smartphone of bevat de nieuwe versie geen widget meer? Als de nieuwe versie inderdaad geen widget meer heeft, dan zou dat erg jammer zijn, want deze is superhandig en ik zou dan willen vragen deze z.s.m. alsnog te implementeren.
Idem op op OPO. Groot gat op één van mijn homescreens. En dan nog wel een super handige. Graag de widget snel weer in ere herstellen.
Idem en het inloggen met de 5 cijferige code doet het m ook niet voor mij.
Vanmorgen ook de nwe app geïnstalleerd...erg irritant .. elke keer die 5-cijferige code invoeren..
Beste allemaal,

Lees even hier . Info betreft voor iOS omdat die eerder uitkwam maar geldt ook voor Android.
Reputatie 2
Ik hoor net van de klantenservice dat de WIDGET niet meer wordt ondersteund. Veiligheidsredenen zouden daar de reden voor zijn. Reden voor mij om een andere provider te gaan zoeken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi allemaal,

We vinden het goed om te zien dat jullie allemaal napraten over de Mijn Simyo app update 🙂. Om alle feedback - waar we absoluut wat mee gaan doen - centraal te houden, hebben we daar gister een nieuw topic voor geopend. Dit nieuwe topic vind je hier 🙂. Laten jullie daar je feedback horen?

Groetjes, Tiury
Reputatie 2
Idem dito hier op een OnePlus 2 met Android 5.1.1: na een update van de Simyo-app, houdt de bestaande widget op met werken en is er geen Simyo-widget meer zichtbaar tussen de beschikbare widgets.

Beste Simyo, is hier iets aan de hand met mijn smartphone of bevat de nieuwe versie geen widget meer? Als de nieuwe versie inderdaad geen widget meer heeft, dan zou dat erg jammer zijn, want deze is superhandig en ik zou dan willen vragen deze z.s.m. alsnog te implementeren.


Je kan nog terug naar de oude versie van de APP. heb het net gedaan en alles werkt weer als vanouds. Uiteraard niet automatisch of handmatig updaten. https://apkpure.com/mijn-simyo/nl.simyo.mijnsimyo

Reageer