.

Beantwoord

Nieuw telefoonnummer aanvragen, hoe doe ik dat?

  • 4 September 2014
  • 8 reacties
  • 766 Bekeken

Hallo,

Ik heb een jaar abbonoment, maar ik wil graag mijn nummer veranderen. Ik las dat dit kon en dat het €5,00 kost.
Hoe kan ik een nieuwe nummer krijgen maar wel mijn abbonoment behouden?
icon

Beste antwoord door Scotsman 4 September 2014, 22:36

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Door te doen wat je zojuist hebt gedaan, namelijk je verzoek in dit forum kenbaar maken! Als een moderator dit oppakt zal hij of zij nog wel even een expliciete bevestiging van jou willen dat je accoord gaat met de 5 euro kosten. Je nummer wordt dan heel snel veranderd. 
Oke dankjewel!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi xlieno,

Welkom op het forum! Ik heb je topic naar het Mijn Simyo subforum verplaatst. Hier staan meer vergelijkbare topics en is je vraag makkelijker te vinden voor andere gebruikers :)

Je kan bij ons een nieuw telefoonnummer aanvragen. Hiervoor vragen wij inderdaad € 5,-. Ook willen we een bevestiging van je hebben dat je hiermee akkoord gaat :)

@Scotsman, bedankt voor je antwoord!

Goedendag,

Ik wil graag een nieuw nummer aanvragen, hoe gaat dit in z'n werk en ik ga iig akkoord met de kosten van 5 euro.
Graag z.s.m. een reactie en/of nieuw nummer i.v.m. werk.

vriendelijke groet,

Reputatie 6
Badge +6

Hoi walschaerts67, 

Welkom op ons forum! :blush:

We hebben je verzoek al verwerkt. Zometeen ontvang je een e-mail met je nieuwe telefoonnummer en alle informatie die je verder nodig hebt. 

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Hi ik zou graag een nieuw telefoonnummer willen aanvragen.

 

@Rayna1707 

Geef ff je akkoord wat betreft de €5,- kosten en een moderator, medewerker van Simyo zal voor de rest zorgen. Verrekenen gebeurt via factuur of beltegoed. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Rayna1707, 

Als je een nieuw telefoonnummer wilt hebben dan kan dat natuurlijk! 

De kosten voor een nieuw nummer zijn zoals hierboven vermeld € 5,- en die brengen we in rekening op je eerstvolgende factuur.

Ga je akkoord met deze kosten? Reageer dan even op dit bericht. We geven je dan zo snel mogelijk een nieuw nummer en sturen je hier een e-mail over met alle informatie die je nodig hebt. 

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer