.

Beantwoord

Ik kan niet inloggen op Mijn Simyo. Moet ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

  • 14 May 2017
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

Badge
ik heb een tweede simkaart van simyo, echter met het 06 nummer en het wachtwoord kom ik niet in mijn simyo, moet ik soms meteen een ander wachtwoord aanvragen of zo ?
icon

Beste antwoord door Samantha 15 May 2017, 12:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wat je mag is....Probeer eens wachtwoord vergeten.
Badge +7
Hoi pupileye,

Wat ontzettend vervelend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Simyo! Welke foutmelding krijg je precies?

Als je de melding krijgt dat je 06-nummer of je wachtwoord onjuist is, kun je meerdere dingen proberen. Controleer eerst of je alles juist hebt ingevoerd. Let hierbij op de volgende dingen. Staan er hoofdletters in je wachtwoord? Is het 06-nummer ingevoerd zonder streepje tussen 06 en de rest van het nummer? Staan er geen spaties voor of achter het 06-nummer en/of wachtwoord? Hoort het wachtwoord bij het juiste telefoonnummer?

Heb je alles juist ingevoerd en kun je nog steeds niet inloggen? Probeer dan een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dat doe je door op 'Wachtwoord vergeten'' te klikken. Je ontvangt vervolgens per mail een nieuw wachtwoord.

Als dit ook niet lukt, kun je me dan een privébericht sturen met het 06-nummer waarover dit gaat? Dan help ik je graag verder.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer