.

Beantwoord

Ik kan niet inloggen op de App en Mijn Simyo. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 15 May 2017
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Badge
Goeiemiddag,

Ik kan sinds vandaag zowel op de App als op MijnSimyo online niet inloggen, online krijg ik voortdurend error code 2.1 en op de app het bericht ''er gaat iets mis, probeer het nog eens''

Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

thanks!
John
icon

Beste antwoord door Ray 15 May 2017, 16:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Had er ook last van, maar bij mij werkt het inmiddels weer.
Er zijn werkzaamheden geweest.. PC/laptop: Wis even je cookies en geschiedenis. App: Verwijder hem en installeer opnieuw.
Badge +7
Hoi JohnnyB,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Simyo en op onze app! Als je deze foutcode krijgt, werkt het vaak om je cookies te wissen. Je kunt het ook op een andere webbrowser of computer proberen. Google Chrome werkt over het algemeen het beste. Als je via de app niet in kunt loggen, kun je de app het beste even opnieuw installeren.

Lukt het met deze oplossingen wel om in te loggen? Mocht het niet lukken, dan hoor ik dat graag :)

Groetjes,
Samantha

@Ron H en Ray, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer