.

Beantwoord

Na 19 minuten bellen is volgens Mijn Simyo mijn 100-bundel op. Hoe kan dat?

  • 31 January 2017
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Badge

Op 1 van de telefoonummers die ik beheer zie ik iets raars; zie de figuur. Volgens de figuur heb ik 19 minuten gebeld binnen mijn abonnement (de oranje staafjes) en de rest buiten het abonnement. Maar mijn abonnement is toch echt 100 minuten bellen/sms. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Samantha 31 January 2017, 20:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dit overzicht toont niet de volledige maand. Een antwoord hierop geven is dus lastig.
Reputatie 7
Wanneer ben je bij Simyo gekomen? Als dit je eerste maand is en je bent gedurende de maand ingestapt, dan heb je ook geen volledige 100 minuten, maar een evenredig deel. M.i.v. de volgende maand, morgen dus, heb je wel de beschikking over de volledige 100 minuten.
Badge +7
Hoi mvnoort,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is over je belminuten! Ik moet toegeven dat deze staafjes erg verwarrend zijn. Zo te zien gaat er iets fout in de weergave van de staafjes op Mijn Simyo.

Ik zie namelijk dat je deze maand nog 89 belminuten tegoed hebt, en dat je nog geen belminuten buiten de bundel hebt gemaakt. Dit zie je als het goed is ook in je overzichtspagina op Mijn Simyo, klopt dat? Ik zou me hier dus niet al teveel zorgen over maken. Je verbruik in je overzichtspagina is wat wij ook zien. Dit is dan ook leidend.

De weergave op de pagina met de staafjes wijkt wel vaker af van die op de overzichtspagina. Dit heeft vaak met het afronden van minuten te maken, maar dit lijkt bij jou niet het geval te zijn. Ik raad je aan om dit even in de gaten te houden. Mocht je vaker een vreemde weergave hier zien, laat je dit dan weten? Dan laat onze technische afdeling hiernaar kijken.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray en RicoK, Bedankt voor jullie hulp! 🙂

Reageer