.

Beantwoord

Mijn Widget is ineens verdwenen nadat ik mijn Simyo-App op de SD kaart heb gezet en weer teruggezet. Hoe krijg ik hem weer terug?

  • 16 July 2017
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Beste forumleden,
Om ruimte te maken op mijn mobiel heb ik een aantal app's o.a. die van Simyo verplaatst naar mijn SD-kaart. De (overigens zeer handige) widget was hiermee gelijk verdwenen. Ik heb op het forum naar een oplossing gezocht en heb mijn app geheel verwijderd, mobiel weer opnieuw opgestart en de Simyo-app opnieuw gedownload. Helaas de widget is hierdoor niet zichtbaar geworden.
De vraag: Wat nu te doen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Rolf-vdB 16 July 2017, 15:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Widget kun je ook niet opnieuw toevoegen?
Inmiddels heb ik wat gegoogeld en ik heb een filmpje gevonden hoe het wel kan. En het is gelukt. Ik zal het beschrijven hoe het moet:
Houd je vinger even vast tussen een paar app's in op het beeldscherm nadat je bent ingelogd.Je scherm verkleind dan en dan zie je onderaan (tenminste bij mijn Samsung Galaxy S5) het schermpje Widgets. Druk daarop en dan kom je in al jouw widget. Zoek de widget en houd die met je vinger even vast en er wordt een snelkoppeling gemaakt.
Reputatie 7
Badge +9
De "Mijn Simyo" widget kan je niet hebben, als de "Mijn Simyo" app op de SD-kaart staat. Wel kun je nog een snelkoppeling maken, maar daar zie je je gebruik niet op.
Klopt, je hebt gelijk. Ik heb ook wel eerst de Simyo-app teruggezet. Stond ook in mijn eerste bericht.:D
De manier zoals je omschreven hebt is ook de manier bij Android.
Badge +7
Hoi Rolf-vdB,

Welkom op het forum :)

Zoals je ziet, heb ik je username veranderd. Dat komt omdat je eerst ook Simyo in je naam had staan. Dit kan verwarrend zijn voor andere forum-gebruikers. Zij kunnen hierdoor denken dat je een medewerker van Simyo bent. Als je graag een andere username wilt, kun je mij een privéberichtje sturen. Dan pas ik hem aan ;)

Wel vervelend dat je Simyo widget was verdwenen, nadat je de Simyo app naar de SD kaart hebt verplaatst. Helaas is het niet mogelijk om de widget te gebruiken als je app op een SD kaart staat. Het is daarom ook heel goed dat je de app weer teruggezet hebt.

Gelukkig heb je ook al gevonden hoe je de widget weer terug kunt krijgen. Laat je het weten als we je nog ergens bij kunnen helpen?

Groetjes,
Samantha

@Ray en Groentjuh, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer