.

Beantwoord

Mijn Simyo is niet bereikbaar door een foutmelding

  • 20 March 2019
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

Ik kan niet bij mijn instellingen komen in mijn simyo. Geeft error code 11 aan. Ik wil daar graag i.v.m. simcode en puccode
icon

Beste antwoord door Ray 20 March 2019, 13:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb dus sinds gisteren precies hetzelfde probleem, heel vervelend😑
Er was gisteren een korte storing met betrekking inloggen op MijnSimyo via de app en de internetpagina. Mocht je dit nog steeds ervaren via de internetpagina wis dan je cookies en geschiedenis eens.

Ik heb het zelf getest en kan gewoon inloggen (internetpagina en app).

Laat even weten of het lukt.
Reputatie 2
Badge +2
Hi Manoek en Sicward,

Welkom op 't forum allereerst!

Er waren wat problemen met het inloggen ja. Die zijn weer opgelost! Als het goed is kun je nu weer inloggen in Mijn Simyo en de Simyo app. De pin- en pukcode vind je onder het kopje 'Facturen'.

Bedankt voor je antwoord Ray! :)

Ik hoor ook graag of het lukt!

Groetjes,
Lu
De pin- en pukcode vind je onder het kopje 'Facturen'.


@Lu. Je bedoelt simkaart 😉
Reputatie 2
Badge +2
Dank! Dat bedoel ik ja 😅. Onder het kopje 'Instellingen' en dan 'Simkaart'.

Reageer