.

Beantwoord

Mijn Simyo is niet bereikbaar

  • 19 March 2019
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Badge
Ik heb zowel via de website als middels de Simyo app proberen in te loggen, maar krijg telkens de melding "Hé, er gaat wat mis"; wat is er toch aan de hand bij jullie ???
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 March 2019, 15:22

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste Monique.

Het is echt niet nodig om 2 topics te plaatsen voor een probleem. Er volgt een reactie van een moderator, medewerker van Simyo.

Zojuist getest, inloggen geen probleem.

Lees even Hier.🙂
Reputatie 2
Badge +2
Hi Monique,

Zoals Friesian aangeeft is het niet nodig om meerdere topics aan te maken. We zijn druk bezig om ervoor te zorgen dat je weer kunt inloggen! Blijf het proberen. We verwachten dat je vanavond of morgen weer kunt inloggen.

Groetjes,
Lu

Reageer