.

Beantwoord

Mijn Simyo is niet bereikbaar!

  • 19 March 2019
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Badge
Als wij (mijn partner heeft hetzelfde probleem) in willen loggen op Mijn Simyo, krijg ik steeds de melding "Hé, er ging iets mis" , dit gebeurt nu al weken achter elkaar, eigenlijk sinds we zijn overgestapt naar het abonnement van Simyo. Voorheen hadden we nooit dit probleem en konden we altijd probleemloos inloggen
Wat is het probleem ??
We willen graag bij onze gegevens kunnen komen, ten alle tijden !!
icon

Beste antwoord door Lu. 19 March 2019, 16:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hoi Monique,

Welkom op het forum! :)

Oei, wel zo handig dat je kunt inloggen natuurlijk! Goed dat je even hulp zoekt. Wel vreemd dat jullie hier beide al weken last van hebben sinds de overstap. Momenteel ervaren we problemen met inloggen in zowel Mijn Simyo als de Simyo app. We weten niet wanneer dit is opgelost :(

Wacht het dus nog eventjes af! Laat het even weten als je morgen nog steeds niet kunt inloggen.

Groetjes,
Lu

Reageer