.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simyo apps in mijn mobiel grondig verwijderen?

  • 22 August 2016
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Vorige week heb ik de apps gedownload maar blijkbaar het een oude versie is 3.1..Het vraagt telkens de inlogcode als ik de mobiel wil gebruiken dus ik heb het weer verwijderd maar alleen de icon is weg, de inlogcode blijft eisen.
Hoe kan ik dat apps grondig uit mijn mobiel zetten??
icon

Beste antwoord door Jihane 26 August 2016, 16:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Vin Fijne,

Wij willen je natuurlijk enorm graag helpen! Het is echter handiger als we je helpen via één topic. Ik heb je vraag beantwoord in dit topic.

Kun je één topic aanhouden om je vragen in te stellen? Dan kun je sneller en beter geholpen worden en het blijft overzichtelijk voor ons.

Groetjes,
Ilias
Hoi Vin Fijne,

Wij willen je natuurlijk enorm graag helpen! Het is echter handiger als we je helpen via één topic. Ik heb je vraag beantwoord in dit topic.

Kun je één topic aanhouden om je vragen in te stellen? Dan kun je sneller en beter geholpen worden en het blijft overzichtelijk voor ons.

Groetjes,
Ilias


ik heb dat niet eerder gezien. Na het doorzoeken vond ik een ander heeft gevraagd en ik reageerde ddarop
ik wacht nog voor het antwoord!!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vin Fijne,

Wat vervelend dat je nog geen antwoord hebt gezien op je vraag! Ik zie dat je je vraag op meerdere plekken geplaatst hebt. Ik ga ervan uit dat je doelt op dit topic, waar inderdaad nog geen reactie op geplaatst is. Mijn excuses daarvoor! Gelukkig is er wel een oplossing voor je probleem! Je kunt die code verwijderen door naar Apps te gaan op je telefoon. Vervolgens volg je de volgende stappen: Instellingen > Beveiliging > Aanmeldgegevens wissen.

Kom je er zo uit?

Groetjes,
Jihane

Reageer