.

Beantwoord

Mijn overzicht pagina op de app doet het niet. Hoe kan dit?

  • 26 February 2018
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Als je de simyo app opent kom je standaardop het overzicht pagina maar deze doet het al een paar dagen niet bij mij en andere familie leden die simyo gebruiken, is daar een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Ray 27 February 2018, 07:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je schrijft dat de overzichtspagina het niet doet in de app.

Kun je ook iets specifieker zijn door uit te leggen wat er precies niet werkt. Ik heb net ook de app geopend en daar werkt en ondervond geen problemen.

We vernemen graag.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi CasperOvereem,

Welkom op het Forum!

Onhandig dat je je overzicht pagina niet kan bekijken.

Ik heb mijn app net geopend en net als Ray, ondervond ik geen problemen. Om je beter te kunnen helpen, wil ik graag weten wat precies niet werkt. Kan je wel inloggen op de app? Zie je je verbruik wel of niet?

Ik hoor het graag van je!

@Ray, Bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Zie deze afbeelding, ik kan wel inloggen en verbruik en zo zien maar de eerste pagina waar je totaal in een oogopslag staat doet het niet
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Casper,

Bedankt voor je reactie! Ah, ja deze melding is ons bekend. Een aantal Android-gebruikers krijgen deze melding bij het openen van het Overzicht op je app.

Onze app-ontwikkelaars zijn druk bezig met een oplossing. Wat je nog kunt proberen is om onze app van je telefoon te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Mocht dit niet werken, dan wil ik je vragen een update in de app-store af te wachten.

Maak je geen gebruik van Android? Dan wil ik dit graag doorgeven aan mijn collega's die zich met de app bezighouden. Kun je me in dat geval doorgeven welk besturingssysteem, welke versie van het besturingssysteem en welk toesteltype je precies gebruikt?

Groetjes,
Els

Reageer